Gå til innhold

Hva slags sko kan jeg ha til dette antrekket?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjøpte nylig et nytt festantrekk på BikBok, men er noe "grønn" når det gjelder sko...

Antrekket jeg har kjøpt består av en topp/singlet og et skjørt. Toppen har åpen rygg, er kroppsnær, har utringning (V-form) og knyttes bak i nakken. Fargen er sølv, men vekker likevel ikke oppsikt.

Skjørtet er knelangt, er laget av syntetisk stoff (dvs. at det "skinner"), fargen er turkis og er dekorert med broderte "sølvstjerner".

Noen som har noen skotips å komme med? Kom gjerne med lenker.

På forhånd takk! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker ikke sånne kjukke firkanta hæler..kan ikke fordra dem..så det første bilde vil jeg hvertfall ikke råde.

Jeg vil derimot si at spisse hæler vil passe fint, du kan ha høye pumps i hvitt feks, eller lave høye sko til ankelen. (Antrekket skal jo vise litt hud? så høye støveletter er ikke så praktisk om sommeren). Sandaler med hæl, eller flate stroppings..

Mye å velge mellom..det meste passer til det antrekket som høres fint ut..

lykke til! :wink:

Skrevet

www.dna-shoes.com utrolig mye kult! girls -> feminine boots -> hvite icu er kjempepopulære.. eller gå for lave pumps..

Gjest Anonymous
Skrevet

Tusen takk for svar! :-) Der fikk jeg mange nyttige tips. Hva slags farge på skoene kan jeg ha da?

Skrevet

fargene bør du kanskje greie å finne ut selv, er du som har klærne, men hvit og svart er jo sikre vinnere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...