Gå til innhold

Han sier ,,elsker deg,, hele tiden

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært sammen i 4 mnd og for 2 uker siden sa han at han elsker meg. Jeg ble skikkelig glad pga jeg føler det samme. Han har blitt en helt ny mann. Det virker som noe ,,åpnet,, seg. Han skriver og sier at han elsker meg hele tiden! Skriver kjærlighetsbrev, kjøper blomster...vi er begge to voksne med barn og han er 15 år eldre enn meg.(40+)

Jeg er veldig glad i ham , men jeg føler at det er for mye. Håper det roer seg ned snart.

Anonymous poster hash: 5e11a...1b7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Forelskelser kan vare i to år... :/

Anonymous poster hash: 27c69...612
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du føler det er for mye, da er ikke du den ene for han.

Anonymous poster hash: bf10c...792
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du føler det er for mye, da er ikke du den ene for han.

Hæææ?? Kan ikke forvente at alt er balansert i et forhold. Alltid en som vil ha mer ex enn den andre, har behov for mer kommunikasjon enn den andre, har behov for mer kos enn den andre. Alenetid,sosialt samvær etc. Lista er lang. Helt lik hveradnre er man bare ikke

Anonymous poster hash: 90199...9db

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Herlighet. Litt av et problem du har. Han sier han elsker deg og du får blomster av han. Dette er jo uhørt! Fysjameg...

Anonymous poster hash: 967b9...cfa
AnonymBruker
Skrevet

Hæææ?? Kan ikke forvente at alt er balansert i et forhold. Alltid en som vil ha mer ex enn den andre, har behov for mer kommunikasjon enn den andre, har behov for mer kos enn den andre. Alenetid,sosialt samvær etc. Lista er lang. Helt lik hveradnre er man bare ikke

Anonymous poster hash: 90199...9db

Det er ikke det jeg sier heller :) Men at ts føler det blir for mye når han erklærer sin kjærlighet, betyr at hun ikke er der han er når det gjelder følelser for hverandre.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke det jeg sier heller :) Men at ts føler det blir for mye når han erklærer sin kjærlighet, betyr at hun ikke er der han er når det gjelder følelser for hverandre. Anonymous poster hash: bf10c...792

Han sier det flere ganger i løpet av dagen + at nesten hver sms avslutter med akkurat det samme. Jeg skjønner bare ikke hva som skjedde... Han var jo veldig romantisk før og men nå har han tatt helt av.

Jeg prøver å skrive noe fint tilbake, men det er vanskelig å være romantisk 24/7

Ts

Anonymous poster hash: 5e11a...1b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...