Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min moren min de får meg til å koke.Jeg skal ikke diskutere dems mangler og være måte.Det er meg jeg føler som kommer til kort når jeg blir provosert.Jeg blir så sinna så sinna og urettferdig behandlet og i tilegg blir jeg misforstått for jeg blir så sint hvis jeg blir misforstått.Jeg føler sinnet mitt ødelegger hele saken selvom jeg har rett blir jeg sett på og sagt til at det er min feil.Jeg vet jeg har temperament men jeg vil ha kontroll på sinne monstret.noen råd?

Og stikke bort fra situasjonen er ekstremt vanskelig.

Anonymous poster hash: cac8a...20e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oppsøke psykolog eller ta noen sinnemestringskurs?

Anonymous poster hash: f1183...671

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går til psykolog, men jeg tenkte mer på andres erfaringer hva gjorde de når de havnet i den klemma.Er det mulig å få bedre kontroll? Hva bør jeg gjøre konkret.

Gjest Coolaid
Skrevet

Ja, det er mulig å få kontroll. Når du kjenner at du begynner å bli litt for sint så går du ut av huset, eller til et annet rom til det går over. Det er lurt å fjerne seg fra situasjonen når du er sint. Så får du tid til å tenke deg om :) At du går betyr ikke det samme som om de har rett eller du gir deg. :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja det har vært vanskelig å fjerne fra stedet for akkurat det at jeg har jo rett men desto lenge jeg blir der jo mere mister jeg grepet rundt situasjonen.Fremover skal jeg bare drite de andre og fjerne meg detfra.takk for rådet.

AnonymBruker
Skrevet

Beklager skrivefeil pga jeg skriver på mobilen.

AnonymBruker
Skrevet

Jg lærte meg og gå en tur når det begynte å koke over.

Anonymous poster hash: 89194...327

AnonymBruker
Skrevet

Flytt for deg selv, så finner du roen.

Anonymous poster hash: 653d6...ff2
AnonymBruker
Skrevet

Du må erstatte dine sinte "handlinger" med andre mestrings teknikker. DBT Mindfullness er stappfullt med gode råd.

http://www.dbtselfhelp.com/html/mindfulness.html

Det høreslitt harry ut, hvertfall for meg. Men det hjelper deg å få orden på tankene slik at du slipper å kun reagere kun emosjonlet.

Ellers også når det gjelder sinne, så er gruppe terapi veldig behjelpelig.

Jeg har vært en sint kjærring lenge, og gruppe terapi og mindfulness kunne begge ta seg en bolle, ikke noe for meg. Heldigvis ble jeg overtalt og jeg har det så mye bedre i dag. Er ikke sunt å gå rundt og koke ove for hver minste ting.. :)

Anonymous poster hash: f8953...8eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...