AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 I begynnelsen til midten av desember var jeg ute med en fyr tre ganger. Siste gangen så vi film hos han, og det ble litt kyssing og roting. Fra begynnelsen av var han veldig "på" og snakket mye til meg på face. Etter den siste dagen vi møttes kunne vi ikke møtes før etter ca 1,5 uke, pga eksamen. Vi snakket fortsatt en del, og begge ville møtes uken etter eksamen. Han sa det hadde vært koselig om jeg var der hos han og liknende. På grunn av ulike planer og jobb, fikk vi aldri til å møtes en dag som passet for begge. Et par dager før julaften spurte han meg om jeg hadde planer for dagen, og jeg svarte at jeg ikke hadde det, skulle sikkert se film med "Jens" (som er min bror, som jeg har snakket om til flørten tidligere). Han svarte da med at han hadde tenkt å invitere meg opp til seg, men det hørtes ut som at jeg koste meg nok.. Og så logget han av. Syntes dette var litt merkelig, og lurer på om han kanskje tror "Jens" er en jeg dater eller noe, men det gir jo ingen mening. I ettertid har han ikke tatt noe kontakt med meg, noe som er uvanlig for ham å være. Har prøvd å prate til ham en gang, men da virket han ikke så giret, men var hyggelig. Sendte ham også en melding på nyttårsaften og ønsket ham et godt nyttår, og fikk et hyggelig tilbake. Har lyst å møte ham igjen, men i forhold til hvordan han tidligere har oppført seg virker han ikke interessert i det hele tatt. Skal jeg bare ta det som et hint, eller ville dere spurt om han ville møtes en dag? Anonymous poster hash: 39ddc...1ec
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 2. januar 2014 #2 Skrevet 2. januar 2014 (endret) . Endret 3. januar 2014 av Stjerner og planeter
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #3 Skrevet 2. januar 2014 K o m m u n i k a s j o n. Snakk sammen så slipper du å være usikker. Så ja, jeg mener du kan spørre han. Og jo før jo heller vel? Hvorfor ikke i kveld?Anonymous poster hash: 51658...487 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #4 Skrevet 2. januar 2014 I begynnelsen til midten av desember var jeg ute med en fyr tre ganger. Siste gangen så vi film hos han, og det ble litt kyssing og roting. Fra begynnelsen av var han veldig "på" og snakket mye til meg på face. Etter den siste dagen vi møttes kunne vi ikke møtes før etter ca 1,5 uke, pga eksamen. Vi snakket fortsatt en del, og begge ville møtes uken etter eksamen. Han sa det hadde vært koselig om jeg var der hos han og liknende. På grunn av ulike planer og jobb, fikk vi aldri til å møtes en dag som passet for begge. Et par dager før julaften spurte han meg om jeg hadde planer for dagen, og jeg svarte at jeg ikke hadde det, skulle sikkert se film med "Jens" (som er min bror, som jeg har snakket om til flørten tidligere). Han svarte da med at han hadde tenkt å invitere meg opp til seg, men det hørtes ut som at jeg koste meg nok.. Og så logget han av. Syntes dette var litt merkelig, og lurer på om han kanskje tror "Jens" er en jeg dater eller noe, men det gir jo ingen mening. I ettertid har han ikke tatt noe kontakt med meg, noe som er uvanlig for ham å være. Har prøvd å prate til ham en gang, men da virket han ikke så giret, men var hyggelig. Sendte ham også en melding på nyttårsaften og ønsket ham et godt nyttår, og fikk et hyggelig tilbake. Har lyst å møte ham igjen, men i forhold til hvordan han tidligere har oppført seg virker han ikke interessert i det hele tatt. Skal jeg bare ta det som et hint, eller ville dere spurt om han ville møtes en dag? Anonymous poster hash: 39ddc...1ec Syns du kan overse den brukeren som svarte ovenfor, snakk om negativ innstilling? For meg virker det bare som om han også tror at du har mistet interessen. Når ba du han om å finne på noe sist? Virker som om en del jenter mener at gutten skal stå for alt. Hvis man oppfatter lav interesse fra en annen person så vil man ofte bare backe ut. Dette gjelder gutter så vel som jenter. Virker som om han tenker/gjør det samme som du gjør. Spør han ut da vel! Ikke verre enn det! Tipper at han vil takke ja Anonymous poster hash: e5a61...4ed
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #5 Skrevet 2. januar 2014 Negativ..? Ser du syner eller bare leser du det du ønsker å lese, du over her? Kunne jo ha vært at TS ble positivt overrasket og da?Anonymous poster hash: 51658...487
mrs.farenheit Skrevet 2. januar 2014 #6 Skrevet 2. januar 2014 (endret) TS her. Føler ikke kan kan spørre om hvorfor det er blitt sånn, da vil jeg heller bare ta en råsjans å spørre ham ut igjen. Sist jeg spurte om han ville finne på noe var to dager før han spurte meg sist. I ettertid var det jo jul, og ikke så aktuelt å møtes. Har tenkt at jeg har gjort det tydelig ved å ta insj til å prate (dog bare en gang, men jeg er vanligvis ikke "chatte"-typen") og gjennom nyttårsmeldingen. Innser at dette kanskje er jentelogikk, og at jeg bare burde hoppe i det å spørre:P Vanligvis er jeg veldig redd for å bli avvist, og avventer derfor til gutten tar kontakt, så du har kanksje et poeng:) Endret 2. januar 2014 av mrs.farenheit
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #8 Skrevet 2. januar 2014 TS her. Føler ikke kan kan spørre om hvorfor det er blitt sånn, da vil jeg heller bare ta en råsjans å spørre ham ut igjen. Sist jeg spurte om han ville finne på noe var to dager før han spurte meg sist. I ettertid var det jo jul, og ikke så aktuelt å møtes. Har tenkt at jeg har gjort det tydelig ved å ta insj til å prate (dog bare en gang, men jeg er vanligvis ikke "chatte"-typen") og gjennom nyttårsmeldingen. Innser at dette kanskje er jentelogikk, og at jeg bare burde hoppe i det å spørre:P Vanligvis er jeg veldig redd for å bli avvist, og avventer derfor til gutten tar kontakt, så du har kanksje et poeng:) Hørtes kurant nok ut det. You go girl! Anonymous poster hash: 51658...487
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #9 Skrevet 2. januar 2014 Synes dette høres ganske normalt ut jeg,og ingen spesiell grunn til stor bekymring:) Ville spurt ham igjen om å finne på noe.Er interessen lunken da kan det være på tide å gå videre men ikke konkluder med dette allerede nå. Anonymous poster hash: af05a...0a4
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #10 Skrevet 2. januar 2014 Han reagerte som en sjaluper ihvertfall. "Høres ut som at du koser deg nok" og så logge av og ikke si noe mer. Ser mørkt ut for et frohold hvis det ikke skal mer til for at noen føler seg avvist. Hadde sikkert glemt at "Jens" var broren din, ikke sant. Anonymous poster hash: 487ed...9ec 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #11 Skrevet 2. januar 2014 En sjaluper? Hvorfor ikke en sjalupetter da like gjerne? Eller en sjaluguri evt? Og ut i fra hendelsen du beskriver så hørtes det ikke så veldig alvorlig akkurat, men mer en misforståelse slik du ligger det frem her da? Vet han ikke hvem broren din "Jens" er?Anonymous poster hash: 51658...487
mrs.farenheit Skrevet 2. januar 2014 #12 Skrevet 2. januar 2014 Takk for svar alle sammen Sendte ham en melding, så vi skal møtes i helgen. TS 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #13 Skrevet 2. januar 2014 Åja. Så kjekt for dere da. Håper dere koser dere masse. Må oppdatere tråden da etter helgen da og fortelle oss hvordan det gikk. Anonymous poster hash: 51658...487
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #14 Skrevet 3. januar 2014 I begynnelsen til midten av desember var jeg ute med en fyr tre ganger. Siste gangen så vi film hos han, og det ble litt kyssing og roting. Fra begynnelsen av var han veldig "på" og snakket mye til meg på face. Etter den siste dagen vi møttes kunne vi ikke møtes før etter ca 1,5 uke, pga eksamen. Vi snakket fortsatt en del, og begge ville møtes uken etter eksamen. Han sa det hadde vært koselig om jeg var der hos han og liknende. På grunn av ulike planer og jobb, fikk vi aldri til å møtes en dag som passet for begge. Et par dager før julaften spurte han meg om jeg hadde planer for dagen, og jeg svarte at jeg ikke hadde det, skulle sikkert se film med "Jens" (som er min bror, som jeg har snakket om til flørten tidligere). Han svarte da med at han hadde tenkt å invitere meg opp til seg, men det hørtes ut som at jeg koste meg nok.. Og så logget han av. Syntes dette var litt merkelig, og lurer på om han kanskje tror "Jens" er en jeg dater eller noe, men det gir jo ingen mening. I ettertid har han ikke tatt noe kontakt med meg, noe som er uvanlig for ham å være. Har prøvd å prate til ham en gang, men da virket han ikke så giret, men var hyggelig. Sendte ham også en melding på nyttårsaften og ønsket ham et godt nyttår, og fikk et hyggelig tilbake. Har lyst å møte ham igjen, men i forhold til hvordan han tidligere har oppført seg virker han ikke interessert i det hele tatt. Skal jeg bare ta det som et hint, eller ville dere spurt om han ville møtes en dag? Anonymous poster hash: 39ddc...1ec Folk flest har gullfiskhukommelse . Han husker ikke at dette er broren din, tror det var ditt hint om at alt nå var over, og viser deg nå at hintet er tatt. Garantert. Anonymous poster hash: 9fdda...f1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå