Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi bor ved offentlig gate og det er vanskelig å finne parkeringsplass i nærområdet. En nabo nedi gaten har to biler og dobbel parkerer slik at han kan flytte bilen når kona kommer hjem i bil nr 2 - Da er de alltid sikret parkeringsplass. Det resulteres i at andre ikke får parkere og må parkere i et annet nabolag eller gate.

Har sett det selv mange ganger og det er ikke tvil om at det er det som skjer.

Tenkte å skrive en lapp til vedkommende og legge på bilruta.

Noen som har forslag til hva man bør skrive, eller en aldri så liten hevn?

Utrolig kjipt når noen tar seg så jævla til rette. Alle ønsker jo å parkere.

Hva syns dere ?

Anonymous poster hash: cdc7e...98f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

skrevet på lappen: Det er ikke resservasjonsrett på parkeringsplassene i gaten, vær grei og tenk på naboene, bruk kun en plass.

Aksjon når han ikke etterkommer det som står på lappen: parker han inne, eller parker slik at han bare har 1,5 plass å stå på.

Anonymous poster hash: 53655...86c
Skrevet

"Vil bare opplyse om at nesten samtlige av oss, naboene dine, snakker mye om hvor patetiske dere er med den parkeringsplanen deres. Dere fremstår som ynkelige, med deres egoistiske kramper. Seriøst; skjerpings! Mvh. hele jævla gata for faen."

AnonymBruker
Skrevet

skrevet på lappen: Det er ikke resservasjonsrett på parkeringsplassene i gaten, vær grei og tenk på naboene, bruk kun en plass.

Aksjon når han ikke etterkommer det som står på lappen: parker han inne, eller parker slik at han bare har 1,5 plass å stå på.

Anonymous poster hash: 53655...86c

"Vil bare opplyse om at nesten samtlige av oss, naboene dine, snakker mye om hvor patetiske dere er med den parkeringsplanen deres. Dere fremstår som ynkelige, med deres egoistiske kramper. Seriøst; skjerpings! Mvh. hele jævla gata for faen."

To veldig bra forslag. Ble nesten forelsket i dere nå:) hilsen TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil heller si det at finnes det ikke parkeringsplasser der en bor, bør man kanskje ikke ha bil. Vi bor i tjukkeste byen og i den gaten vi bor i, er det ikke parkeringsplasser så derfor er vi bil-løse, men vi klarer oss fint for det da vi kan reise med både buss og/eller trikk.

Anonymous poster hash: 8da4a...c7c
Skrevet

Tror ikke du kommer veldig langt med den retorikken der.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil heller si det at finnes det ikke parkeringsplasser der en bor, bør man kanskje ikke ha bil. Vi bor i tjukkeste byen og i den gaten vi bor i, er det ikke parkeringsplasser så derfor er vi bil-løse, men vi klarer oss fint for det da vi kan reise med både buss og/eller trikk.

Anonymous poster hash: 8da4a...c7c

Helt enig med deg. Og har heller ikke bil permanent. Bruker mest sykkel faktisk. Disse menneskene var et problem når jeg var avhengig av arbeidsbil i den forrige jobben min. Samt at vi i perioder passer/låner bilen til noen andre mens de er ute å reiser. Jeg godtar fint å ikke få parkeringsplass dersom alle er opptatt....ikke når noen "reserverer" til seg selv. Syns første mann til mølla er et fint prinsipp....ikke egoismen :)

Skrevet

Står en bil på 2 parkeringsplasser altså? Det er jo mot reglene. Du kan tipse parkeringsvesenet som er ansvarlig for gata, og bøtelegge dobbeltparkering. For dobbeltparkering er som regel ulovlig.

Gjør dette hvis klagebrevet ovenfor ikke fungerer. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...