Gå til innhold

Sele til tripp trapp - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten tass på 7 mnd som sitter fint i tripp trappen sin med bøyle og ryggstøtte. Men det er nesten umulig å mate ham i den, for han sparker i fra på fotbrettet og hopper opp og ned konstant. Prøvde å fjerne fotbrettet men da bare brukte han stangen i stedet.

Hvordan fungerer selen til tripp trapp? Er det mulig å benytte en sånn for å få han til å sitte nede slik at det er mulig å få i ham noe mat? Eller er den mest til større barn som er for store til bøyle men for små til å sitte trygt uten?

Videoannonse
Annonse
Gjest pysepusen
Skrevet

Han sitter ikke stramt med de på. De er vel mer for å unngå at de klatrer utav.

Skrevet

Fungerer ypperlig for oss!

Skrevet

Vi hadde rygg, bøyle og brukte ei 'gåsele' fra barnas hus i tillegg i den mest aktive perioden (ca 8-15 mnd, tipper jeg). Stramt nok til at hun ikke fikk viklet seg ut selv, men hun kunne reise seg kanskje 10 cm opp. Nyttig og nødvendig. Hadde med sele ut på kafé osv også.

Skrevet

Jeg hadde aldri turt å ha mitt barn i tripp trapp uten selen, han er veldig aktiv.

Skrevet

Vår gjorde akkurat det samme. Vi senket fotbrettet og han fant stangen :-P Vi begynte med selen og da satt han fint og spiste. Sluttet etterhvert med selen men den henger der enda så vi tar den i bruk når han får perioder der han er veldig aktiv. Han hadde en runde der han skulle opp og stå i stolen og da ble selvsagt selen tatt i bruk igjen. Vi går aldri fra ham eller snur ryggen til om han ikke har sele på, så sånn sett er det jo greit å bruke den, syns nå vi :-) Han hjelper til å stikke armene inni og lukke i front og :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...