Gå til innhold

Han sa indirekte at han er lei av meg..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har vært sammen med min 27 år gammel kjæreste i to år. Vi bor sammen. I dag har jeg ikke vært i form, så jeg og kjæresten min har holdt sofaen. Han er trøtt etter nattevakt.

Jeg gikk å la meg sammen med han nå nettopp for å kose litt. Det er en stund siden vi har hatt fri fra jobb samtidig. Når jeg la meg ved siden av han og klemte rundt han, lå han å så på film på sin laptop. Han la pcen litt til siden og koste litt med meg i 5 min før han snudde seg bort igjen for å se videre på film.

Jeg spurte han om han ikke lenger er så interessert, i og med at alltid koser i maks 2-5 før han snur seg bort igjen. Han svarte med at han bare ville slappe av for en gangs skyld, og at han kjenner meg jo. Jeg ble straks fornærmet over den siste kommentaren. Er jeg ikke lenger spennende? Han svarte at han ikke mente det slik, og prøvde å si at han kjenner meg idag, at jeg er syk. (Henger ikke på greip).

Så ja.. jeg tolket det som at han kjenner meg nå. Det er ikke lenger spennende å ligge å kose lenge med meg. Og med dette tenker jeg fare på ferde. Hvis han er lei av meg nå, og syns han allerede kjenner meg. Ja, da kommer han vel en gang til å finne seg ei ny, eller være utro? Altså, noe nytt og spennende?

Ikke meningen å være så negativ og ta alle konklusjoner med en gang, men det er jo det det betyr? Hvis jeg er kjedelig allerede nå, så tenker jeg at det bare vil bli ett større problem senere.

Anonymous poster hash: f2757...f39
Videoannonse
Annonse
Gjest bamsemumsa
Skrevet

Kanskje han ikke hadde så lyst til å kose akkurat da? at han heller ville se den filmen der og da. trenger ikke å være noe mer enn det. Ikke overtolk:-)

• Liker 2
Gjest Lille-pus
Skrevet

Er du veldig usikker på deg selv, TS?

Det høres nemlig slik ut.

Han er ingen maskin, han er et menneske.

Et menneske med gode dager og mindre gode dager, - og de færreste mennesker har lyst til å kose hvert eneste minutt av hver eneste dag (.. eller mener du ha sex?)

Folk har faktisk andre tanker i hodet innimellom også, og de kan ha lyst til å se en film for å få litt avveksling.

Man kan ikke forlange å alltid være prinsessen som alle bærer på gullstol, man må gå selv også.

Og, du er ikke helt 'i form'.

Ikke overtenk, da blir du helt sprø.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du høres innpåsliten og nærtagende ut. Han ville bare slappe av! Han var jo sliten. Du så jo og at han så på film. Hva er problemet?

Anonymous poster hash: ac628...3d2
Gjest Inferno
Skrevet

Du vet... Det er faktisk ganske plagsomt når du prøver å følge med på en film og noen kommer og kneker seg innpå deg.

AnonymBruker
Skrevet

Overreacting much?

Anonymous poster hash: 4c95d...555

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...