-ida- Skrevet 16. mai 2004 #1 Skrevet 16. mai 2004 Hvor lang tid tok det etter dere leverte bryllupsliten til den ble registrert på nettet og dere fikk passord og sånt. Vi har ventet i 10 dager nå og begynner å bli utolmodige.
Gjest MrsL Skrevet 16. mai 2004 #2 Skrevet 16. mai 2004 Har aldri fått noe passord og sånt............ Har skjønt at man skal få det, men hva trenger jeg den til? Jeg ser jo hva jeg får den dagen vi gifter oss?
Tari Skrevet 16. mai 2004 #3 Skrevet 16. mai 2004 Jeg fikk beskjed om at de ihvertfall ikke fikk lagt den inn før det hadde gått en uke...Men, jeg valgte å legge det inn selv..Syns det er like så greit.
-ida- Skrevet 17. mai 2004 Forfatter #5 Skrevet 17. mai 2004 Hmm, det var lenge ja, da er jo vi ferdig vi. Fårnok ta en tlf i morgen og høre etter, da det ikke burde ta så lang tid. om så er får vi legge den inn selv, vil jo ha ting på plass nå snart.
Pusekatt Skrevet 18. mai 2004 #6 Skrevet 18. mai 2004 Fikk aldri passord, vi. Derimot fikk vi en helvetes masse rot med ønskelisten vår, de "glemte" for eksempel å føre opp serviset vi ønsket oss (Tid fra Porsgrund), som også var det vi ønsket oss aller mest........Selv etter å ha klaget en gang ble det ført opp :o Hvis jeg var dere ville jeg uansett ha dobbeltsjekket listen at alt dere ønsker dere faktisk står på listen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå