Strikkemamma Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 Er dette mulig? Det er jo sukker i absolutt alt man kjøper av matvarer, til og med brød. Må man virkelig begynne å bake alt brød selv?
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #2 Skrevet 2. januar 2014 Må du ha brød da? Og ja, vil du kutte ut sukker så betyr det at du bør kutte ut ferdigprodukter. Anonymous poster hash: a4eeb...576 6
Strikkemamma Skrevet 2. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2014 Må du ha brød da? Og ja, vil du kutte ut sukker så betyr det at du bør kutte ut ferdigprodukter. Anonymous poster hash: a4eeb...576 Ja er glad i brød, så det må jeg ha Hva skal man ellers spise? Blir ikke mett på knekkebrød.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #4 Skrevet 2. januar 2014 Ja er glad i brød, så det må jeg ha Hva skal man ellers spise? Blir ikke mett på knekkebrød. Yoghurt med hjemmelaget granola, omelett, kokte egg, suppe, gryterett, salat og mye annet. Spiser du virkelig ikke noe annet enn brød? Anonymous poster hash: a4eeb...576 5
Strikkemamma Skrevet 2. januar 2014 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2014 Yoghurt med hjemmelaget granola, omelett, kokte egg, suppe, gryterett, salat og mye annet. Spiser du virkelig ikke noe annet enn brød? Anonymous poster hash: a4eeb...576 Selvfølgelig gjør jeg det!
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #6 Skrevet 2. januar 2014 Selvfølgelig gjør jeg det! Bra, ble litt bekymret når du ikke ante hva annet man kunne spise. Det er en hel verden med mat der ute. Anonymous poster hash: a4eeb...576 7
daemonia Skrevet 2. januar 2014 #7 Skrevet 2. januar 2014 Jeg har også bestemt meg for å kutte ut sukker. Har begynt gradvis for å slippe sjokket Jeg har laget brød selv i et par år nå. Det er bedre enn hva du får i butikken, og du kan variere innholdet etter hvilken smak du har lyst på. Spare penger gjør du også! Nå nylig har jeg begynt å lage all pastasaus fra bunn av. Det også smaker bedre. Rart det der, hehe. Ellers så prøver jeg å holde meg borte fra alt som heter kaker og godteri. Men den forbaska sjokoladen ødelegger for meg gang på gang På helsekostbutikker har de forresten god sjokolade og veldig bra godteri uten sukker. Men det koster litt ekstra da... Skal begynne å se etter kakeoppskrifter i lavkarboforum tenkte jeg, bare for å se om jeg finner noe godt som ikke krever en hel haug med erstatningsvarer. Høres så stress ut å få tak i alt. Lykke til med sukkeravvenningen
Strikkemamma Skrevet 2. januar 2014 Forfatter #8 Skrevet 2. januar 2014 (endret) Matbloggen til bakekona har mange gode og sunne oppskrifter uten sukker:) Endret 2. januar 2014 av Lykke
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #9 Skrevet 3. januar 2014 Ville bare si at brød gjerne har litt sukker fordi det hjelper med hevingen. Sukker = mat til gjæren. Jeg baker brød selv og bruker alltid et par skjeer sukker. Anonymous poster hash: edbf3...4bb
Pringle Skrevet 3. januar 2014 #10 Skrevet 3. januar 2014 Det er ikke sukker i alle matvarer, bare i ferdigmat. Og ikke feks Husman knekkebrød!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå