Gå til innhold

Hva tar Fretex imot?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har opprydding i huset og finner mye rart som ikke passer inn hos meg, men samtidig er for fint til å kaste.

Brukte men hele klær går til Fretex, men jeg har også mye annet rart. F.eks kan jeg ikke fordra pyntegjenstander som står og støver. Andre ting er "ubrukte" bamser. Jeg fikk mengder av det av venninner i tenårene, og de fungerte naturlig nok bare som pynt.

Men jeg mener å ha lest at Fretex kan være kresne på hva de tar imot, og gruer meg littegran for å komme med det jeg har å gi bort.

Bamsene kan nå gå i en boks, men tar de imot det? Og resten?

Alternativet er å vente på neste loppemarked.. Har ikke lyst til å kaste fullt brukbare ting bare fordi at de tar mer plass i huset enn det det fortjener.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har levert poser med diverse til fretex. De plukker jo selv ut det de vil ha. Bedre å gi for mye, enn ikke noe :)

Men jeg har gitt klær, bamser, bøker.

Skrevet

Det enkleste hadde vel vært å ringe til Fretex der du bor ts, så får du et helt klart svar. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare pakket alt i en eske og leverte det på Fretex.
Opplevde at Kirkens Bymisjon var ekstremt kresen på møbler.
Alternativet er å legge ut på finn.no.

Jeg fikk folk som kjørte nyere bmw som hentet et barnesete fra Ikea til en verdi av 150 kr. Utrolig hva man kan bli kvitt på nett. Alternativet er loppemarked.

Anonymous poster hash: 4ff0c...4a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...