Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Meg og kjøresten var sammen i litt over et år da vi gjorde det slutt, for så å bli sammen igjen ca 2 uker etterpå. Vi er begge i midten av 30-åra...

Da vi ble sammen igjen, så skulle jeg lage middag til ham, hos ham, og vi skulle kose oss sammen den kvelden.

Han har 4 nære venner, som er 2 vennepar. Disse kom innom en liten tur mens jeg laget maten, de skulle hente en gave fra ham, som de skulle ta med seg videre. Uansett, kjøkkenet jeg sto på, har en slags åpning, slik at man kan se ut fra kjøkkenet og inn i stuen, men kjøkkenet er ikke i stuen.

De kom, og jeg stakk hodet ut av åpningen, smørblid, mens jeg klart og tydelig sa et blidt "hei!"

Ingen svar. Ingen som så på meg engang..

Javel tenkte jeg, kanskje de ikke la merke til meg, så jeg sa "hei!" på samme måte en gang til. Nei, de bare ignorerer meg nå også...

Jeg hører dem setter seg ned, for jeg stakk hodet inn igjen, og jeg hører de flirer og tuller i stuen. Jeg tenker at jeg kan prøve å hilse enda en gang, så jeg går helt INN i stuen, og smiler bredt, mens jeg sier et nytt klart og tydelig "hei".

Denne gangen ser kjæresten på meg, og lar blikket gli langs de andre, men ingen av vennene så mye som enser meg. Jeg går ut igjen på kjøkkenet, og hører fnising fra stuen..

Jeg synes hele situasjonen var ganske bissarr og ekkel. Voksne mennesker på 35-40pluss som oppfører seg åpenbart 14år. I ettertid har jeg tenkt at jeg kunne sagt noe som at det er vanlig høflighet å si "hei", men jeg var mest i sjokk, så sa ingenting. Bortsett fra til kjæresten etter at de gikk og vi skulle spise. Han bare ler av meg og synes ikke det er så farlig.

Vel, det synes jeg.

Jeg hadde en god tone med vennene før det ble slutt, og vi ble sammen igjen, men noe har tydeligvis skjedd. Jeg synes det er ubehagelig å være i et forhold med en som er med disse vennene fast, og bare dem, når de åpenbart ikke har noe til overs for meg...

Meg og kjæresten har kranglet noe om dette, for jeg synes han kunne sagt noe i det minste, for han så selv hvor ubehagelig den situasjonen var for meg, men han valgte altså å le med vennene sine...

Hva hadde dere gjort? Overdriver jeg?

Anonymous poster hash: bf366...f4f
Videoannonse
Annonse
Gjest New_Girl
Skrevet

Høres veldig merkelig ut. Jeg syns ikke du overdriver. Hva er grunnen til at dere gjorde det slutt da? Har det noe med det å gjøre kanskje?

Kanskje kjæresten din har gjort deg til den store stygge ulven når dere slo opp og ikke vil vedkjenne seg det nå?

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

For noen utrolig ekle og ikke minst barnslige venner! Herlighet, det hadde jeg aldri funnet meg i! Kjæresten min har noen venner som jeg ikke går overrens med i det heletatt, men selv de hadde sagt hei tilbake om jeg sto dem rett oppi ansiktet.. Fysj!

Anonymous poster hash: 1331e...5d0
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Vel, om det er noe trøst så driver typen min å snakker dritt om meg til kompisene sine. Jeg har sett det på fb hans, meldingene de skriver med hverandre. Som regel lyver han veldig og sier ting jeg aldri har gjort eller sagt, og det er veldig sårt for meg i og med at det resulterer i at de ikke liker meg.

For noen år tilbake hadde han sagt til en felles kompis av oss, at jeg hadde setti meg på ansiktet hans og bedt han om å slikke meg, og deretter spurt om jeg var tung! Ettersom jeg også var god kompis med han, så fortalte han meg om dette og spurte om det var sant, og jeg ble helt forskrekket og sa såklart at nei, det der er overhodet ikke sant.

Det ble slutt mellom oss i fjor, i noen få dager og da slettet alle kompisene hans meg. Vi ble sammen igjen da, men jeg merker fortsatt at det er noe som skurrer hos kompisene til typen. Vet lissom ikke helt hva jeg skal si heller, ettersom jeg har drevet å snoket på fb til typen :rolleyes:

Poenget: Kanskje typen din lyver om ting du ikke gjør? At han setter deg i et dårlig lys?

Anonymous poster hash: 17521...6f2
AnonymBruker
Skrevet

Vel, om det er noe trøst så driver typen min å snakker dritt om meg til kompisene sine. Jeg har sett det på fb hans, meldingene de skriver med hverandre. Som regel lyver han veldig og sier ting jeg aldri har gjort eller sagt, og det er veldig sårt for meg i og med at det resulterer i at de ikke liker meg.

For noen år tilbake hadde han sagt til en felles kompis av oss, at jeg hadde setti meg på ansiktet hans og bedt han om å slikke meg, og deretter spurt om jeg var tung! Ettersom jeg også var god kompis med han, så fortalte han meg om dette og spurte om det var sant, og jeg ble helt forskrekket og sa såklart at nei, det der er overhodet ikke sant.

Det ble slutt mellom oss i fjor, i noen få dager og da slettet alle kompisene hans meg. Vi ble sammen igjen da, men jeg merker fortsatt at det er noe som skurrer hos kompisene til typen. Vet lissom ikke helt hva jeg skal si heller, ettersom jeg har drevet å snoket på fb til typen :rolleyes:

Poenget: Kanskje typen din lyver om ting du ikke gjør? At han setter deg i et dårlig lys?

Hvorfor vil du være sammen med en sånn ekkel slimål?? Fy søren for en drittsekk.. Drit nå i om du har vært på facebooken hans, alle har det engang i løpet av et forhold.. og er jo lenge siden nå uansett.. altså; det er 1000 ganger verre å snakke stygt om kjæresten din, og slenge usanne rykter om henne til alle du kjenner, enn å sjekke facebooken til typen som liksom skal være en god kjæreste.

• Liker 12
Skrevet

For noen barsnlige venner, og for en teit mann du har som ikke tar deg i forsvar, han skulle ha sagt noe eller ikke invitert de over vist de skulle oppføre seg slik ovenfor deg!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil du være sammen med en sånn ekkel slimål?? Fy søren for en drittsekk.. Drit nå i om du har vært på facebooken hans, alle har det engang i løpet av et forhold.. og er jo lenge siden nå uansett.. altså; det er 1000 ganger verre å snakke stygt om kjæresten din, og slenge usanne rykter om henne til alle du kjenner, enn å sjekke facebooken til typen som liksom skal være en god kjæreste.

Godt spørsmål, har holdt sammen i fire år nå..var han som gjorde det slutt og, men han angret og kom tilbake. Jeg er vel bare redd for å bli ensom, han er veldig snill ellers. Veldig ydmyk gutt, men han har gjort mye vondt mot meg, som han ikke vet om. Fant ut at han hadde snakket dritt om meg til xen sin og, og løy om meg til henne også, da sa jeg ifra til han at om dette skjer en gang til er det slutt. På nyttårsaften var vi med kompisene hans å feiret, og da sa jeg det til han at jeg håper ikke han snakker dritt om meg til kompisene sine ettersom de er så rare mot meg, og han spilte sjokkert og sa "nei jeg gjør ikke det!!! Nå må du slutte". Huff, gutter..!

AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Så lettet jeg ble nå, for å se at dette ikke er overdrivelse!

Vi gjorde det slutt fordi vi hadde en krangel... En ganske tåpelig krangel også, om ingenting viktig, vi er bare veldig sta begge to... Så det var kanskje ikke egentlig ordentlig slutt engang..

Det er tydelig at han har sagt noe, og det kan egentlig være hva som helst..

AB #4, fy faen for en fyr... ! Kan godt hende at min kjæreste lyver om meg også. Det var veldig merkelig det som skjedde der.. Vanligvis har de ville snakke med meg, og har alltid vært veldig imøtekommende..

Jeg fikk såpass avsmak den kvelden, at jeg har revurdert hele forholdet flere ganger siden... Huff....

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ts her..

Men hva kan jeg gjøre da? Er det noe å gjøre? Hva hadde dere gjort?

AnonymBruker
Skrevet

Ts her..

Men hva kan jeg gjøre da? Er det noe å gjøre? Hva hadde dere gjort?

Jeg ville ha spurt han, rett ut om han har fortalt noe om deg/dere som gjør at kompisene hans reagerte slik de gjorde. Jeg synes det er viktig å komme overrens med kompisene til typen, men når man prøver og ikke får noe respons tilbake så er det ikke så lett. Typen din bør da også forstå for at forholdet skal fungere, så må dere komme overrens med hverandres venner... du kan jo si det til han. Eller om de gjorde alt det for å teste deg. Stygt gjort var det uansett!

AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Jeg ringte kjæresten og snakket litt med ham. Deriblant spurte ham om han hadde sagt noe til vennen sine. Han svarer med å skjelle meg ut, og slutte med å overdrive, og slutte å være så barnslig. Etter et par lignende fraser, så slengte han rett og slett på røret.

AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Jeg ringte kjæresten og snakket litt med ham. Deriblant spurte ham om han hadde sagt noe til vennen sine. Han svarer med å skjelle meg ut, og slutte med å overdrive, og slutte å være så barnslig. Etter et par lignende fraser, så slengte han rett og slett på røret.

Hm, så han gikk i forsvarsposisjon med en gang? For meg høres det litt ut som at han har sagt noe...ikke for å fyre opp noe her, men når han blir så sint så er det noe som ikke stemmer. Hadde vel vært mer logisk at han heller hadde sagt at du ikke hadde noe å bekymre deg for, og at alt er bra? Eller så kunne du jo spurt kompisene hans, forklart de litt og si at du ønsker å ha en god tone med de.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Og dette mennesket vurderer du ennå muligheten for å tilbringe tid med?

Også: til AB over med typen som lyver og sprer rykter: ingen er så lite verd at de trenger finne seg i slikt fordi han "ellers er en grei fyr". 99% av befolkningen er greie folk, så det er fint mulig å finne seg noe som i det minste er like lite bra.

Om du ikke ser det selv så anbefaler jeg deg å snakke med fastlegen om å se en psykolog, for dette er ikke normalt. :hug:

Anonymous poster hash: 43dfa...059

AnonymBruker
Skrevet

Og dette mennesket vurderer du ennå muligheten for å tilbringe tid med?

Også: til AB over med typen som lyver og sprer rykter: ingen er så lite verd at de trenger finne seg i slikt fordi han "ellers er en grei fyr". 99% av befolkningen er greie folk, så det er fint mulig å finne seg noe som i det minste er like lite bra.

Om du ikke ser det selv så anbefaler jeg deg å snakke med fastlegen om å se en psykolog, for dette er ikke normalt. :hug:

Anonymous poster hash: 43dfa...059

Ts her. Nei, ikke så veldig akkurat nå lenger nei..

• Liker 2
Skrevet

Hva hadde dere gjort? Overdriver jeg?

Nei, du overdriver ikke. Typen din må jo være helt fjern!

• Liker 2
Gjest Coolaid
Skrevet

Ts her.

Det var litt av en reaksjon. Det tilsier at det er noe mer som har skjedd som du ikke vet om. Dersom typen din var helt uskyldig i dette ville han ikke reagert på denne måten. Er han helt uskyldig i dette, hadde det vært naturlig å ta deg i forsvar, finne ut hvorfor vennene hans behandlet deg så respektløs.

Skal jeg tippe har typen din slengt noen bøtter med dritt om deg til vennene sine. Så ble dere sammen igjen.......

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke akseptert den holdningen til kjærsten.

Det virker tydelig som at han har slengt masse dritt om deg for han ikke hadde regnet med at dere skulle bli sammen igjen. Han oppfører seg som om han er 14 ja.

Anonymous poster hash: c9c5a...1d3
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Han ringte meg isted for ca 10min siden, men jeg gadd ikke svare telefonen.

• Liker 1
Skrevet

Du overdriver ikke, TS. Dette er umoden og dårlig oppførsel.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...