AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 Hvorfor driver dere kvinner på med dette? Anonymous poster hash: 7d419...bda
Hoppetaujenta Skrevet 2. januar 2014 #2 Skrevet 2. januar 2014 Vi gjør ikke det vettu, din ulldott! 2
Gjest Eurodice Skrevet 2. januar 2014 #3 Skrevet 2. januar 2014 (endret) Akkurat dette ble det opprettet en tråd om for vel en måned siden, nærmere bestemt 29.november. Du må vel forstå at dette er bare tull? Endret 2. januar 2014 av Arabella
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #4 Skrevet 2. januar 2014 Akkurat dette ble det opprettet en tråd om for vel en måned siden, nærmere bestemt 29.november. Du må vel forstå at dette er bare tull? Er det tull? Jeg tror det er perfromance art jeg. Hun ser ut som en sånn idiotkunstner. Og ts,"vi kvinner" driver ikke med slikt. Hvorfor driver dere menn på med utroskap og løgn? Anonymous poster hash: 8848d...125 2
Gjest avocadoen Skrevet 2. januar 2014 #5 Skrevet 2. januar 2014 Synes det var litt morsomt jeg, og kan ikke se hvorfor det er så utrolig ille..
Gjest Lille-pus Skrevet 2. januar 2014 #6 Skrevet 2. januar 2014 Veeel... hvordan tror du egentlig begrepet 'Spiderwoman' oppstod, TS
apekatt Skrevet 2. januar 2014 #7 Skrevet 2. januar 2014 Smart, for hvis du ikke finner noen rød garn og du har mensen så har du rød garn allikevel woho. Da trenger man ikke tamponger )) Men helt ærlig, dette var ekkelt. 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #8 Skrevet 2. januar 2014 Smart, for hvis du ikke finner noen rød garn og du har mensen så har du rød garn allikevel woho. Da trenger man ikke tamponger )) Men helt ærlig, dette var ekkelt. Men hva hvis hun trenger brunt garn? Anonymous poster hash: 7d419...bda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå