Marionette Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 Er det mulig (og isåfall hvordan) at jeg spiller hayday på min kjærestes iPad med den gården jeg har hatt lenge på min telefon?
siwhel Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Om du er koblet til Facebook. Kan du koble din konto på hans ipad. Men av erfaring kan det bli problem om han også spiller. 😎 1
Marionette Skrevet 3. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2014 Om du er koblet til Facebook. Kan du koble din konto på hans ipad. Men av erfaring kan det bli problem om han også spiller. 😎 Takk! Han spiller ikke, så det er ikke noe stress
siwhel Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 Takk! Han spiller ikke, så det er ikke noe stress Da er det bare å spille. Begynte for 14dager siden og er på lev. 36 uff tatt litt av Klem Siw
Marionette Skrevet 3. januar 2014 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2014 Da er det bare å spille. Begynte for 14dager siden og er på lev. 36 uff tatt litt av Klem Siw Haha! Det er fort gjort og er veldig avhengighetsskapende! Jeg har spilt en liten evighet og er på level 48 (om jeg husker riktig)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå