AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 Kanskje det finnes fra før, men det hadde vært artig med en tråd med koselige nyttårsforsetter. Jeg synes iallefall det er fint med slike småting i hverdagen nå som januar er over oss og vi har lagt masse festligheter bak oss Min liste: - gå mer på kino - kjøpe blomster oftere - gå med skjørt/kjole på jobben minst en gang i uka! - lese flere bøker - invitere på besøk oftere Gleder meg, hurra!Anonymous poster hash: 097b9...a7f
Betty2 Skrevet 2. januar 2014 #2 Skrevet 2. januar 2014 mitt nyttårsforsett for 2014: Fortsett med det jeg gjorde i fjor, jeg trivdes med det, det virket! (keep up the good work)
Tarzani Skrevet 2. januar 2014 #3 Skrevet 2. januar 2014 Inspirert av en annen tråd her i ettermiddag : Gå oftere med stømper Mer seriøst så er årets nyttårsforsett å prøve å lage en liten lillebror eller lillesøster til de to småtrollene våres
Erica❤ Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 Jeg vil besøke/få besøk av flere sv vennene mine fra utlandet:) har bodd både i Spania, Frankrike, USA og Thailand, så jeg har endel venner jeg ikke har sett på en god stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå