AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 Har vært sammen med en fyr i 3 år nå. Vk har det veldig bra sammen. Hvert år vi har vært sammen skriver jeg status oppdatering om hvor mye jeg elsker han og hvor nydelig han er. Skriver sjeldent oppdateringer på fc. Så der blir bare denne oppdateringen i året. Det jeg lurer på er hvorfor han aldri kommenterer denne statusen eller skriver noe tilbake. Han er mye på fc, så er dere gutter så redde for å vise litt kjærlighet offentlig? Han er ellers veldig kosete når vi er alene, men blandt folk er han sparsom på kjærtegn. Har blandt annet aldri holdt i hånden til hverandre mens vi er ute. Jeg prøver med blir avslått. Har prøvd å snakket om det, men det blir ikke bedre. Noen ganger lurer jeg på om han har noen andre. Vet at han snakker med andre damer på fc, som jeg aldri har hørt om eller sett. Vi er begge i 30 årene.Anonymous poster hash: 9c4ff...bfc
Betasuppe Skrevet 2. januar 2014 #2 Skrevet 2. januar 2014 Jeg er på samme måte, synes det er kleint Men svarer selvfølgelig på slike ting på facebook.
nillepose Skrevet 2. januar 2014 #3 Skrevet 2. januar 2014 Har vært sammen med en fyr i 3 år nå. Vk har det veldig bra sammen. Hvert år vi har vært sammen skriver jeg status oppdatering om hvor mye jeg elsker han og hvor nydelig han er. Skriver sjeldent oppdateringer på fc. Så der blir bare denne oppdateringen i året. Det jeg lurer på er hvorfor han aldri kommenterer denne statusen eller skriver noe tilbake. Han er mye på fc, så er dere gutter så redde for å vise litt kjærlighet offentlig? Han er ellers veldig kosete når vi er alene, men blandt folk er han sparsom på kjærtegn. Har blandt annet aldri holdt i hånden til hverandre mens vi er ute. Jeg prøver med blir avslått. Har prøvd å snakket om det, men det blir ikke bedre. Noen ganger lurer jeg på om han har noen andre. Vet at han snakker med andre damer på fc, som jeg aldri har hørt om eller sett. Vi er begge i 30 årene.Anonymous poster hash: 9c4ff...bfc Akuratt slik er typen min og. I starten skrev han på fbveggen min i ny og ne at han elsket meg, kommenterte bilder av meg og sa hvor pen jeg var, osv osv. Når vi hadde 4årsdag i sommer, så skrev han ikke en eneste status. Jeg skrev, og han tok hverken like eller kommenterte, og jeg synes det var veldig fælt og vondt. Tidligere har jeg også postet ting på veggen hans, en gang sendte jeg han en kinolink og spurte om vi skulle på kino, og han tok hverken like eller svarte. Om noen kompiser tagger han i noe, eller har en status om bil så er han på med en gang. Synes det er litt trist jeg, liker at gutten viser fb at han er glad i meg
Betasuppe Skrevet 2. januar 2014 #4 Skrevet 2. januar 2014 Kan ha noe med at damer flest er mer opptatt av hva andre syns om dem, og trenger oftere bekreftelse enn det menn gjør? Men - det er bare et inntrykk jeg har.
OppNedPåAlt Skrevet 2. januar 2014 #5 Skrevet 2. januar 2014 Hva er fc? Jeg synes slikt er kleint, når eksen min skrev sånn en sjelden gang på min Facebook vegg eller postet et bilde av oss og skrev noe rosa tøv under så ville jeg bare synke i jorda, for er jo ikke akkurat sånn at jeg kunne ta det vekk pga han heller. Hvorfor? Er bare sånn jeg.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #6 Skrevet 2. januar 2014 Hva er fc? Jeg synes slikt er kleint, når eksen min skrev sånn en sjelden gang på min Facebook vegg eller postet et bilde av oss og skrev noe rosa tøv under så ville jeg bare synke i jorda, for er jo ikke akkurat sånn at jeg kunne ta det vekk pga han heller. Hvorfor? Er bare sånn jeg. Jeg også. Jeg blir flau på andres vegne når jeg ser sånne statuser.Anonymous poster hash: 7d42b...567
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå