Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Fortvilet
Skrevet

Ja, jeg er faktisk desperat nå...kom for få uker siden hjem etter opphold i utlandet hvor jeg jobbet og traff min kjæreste..Der borte kranglet vi utrolig mye og vi var begge lei av det, men vi kom oss alltid igjennom det. Jeg vendte tilbake hit litt før han og da var alt bare bra mellom oss...Men så skjedde det...han kom hjem og sa han ikke var sikker på oss to lenger..Vi møttes og han ville forsøke og se hvordan det funket med oss her hjemme. Vi har ikke sett hverandre så ofte her da vi bor i forskjellige byer, men når vi har sett hverandre har alt virket veldig bra.

Så kom det igjen i dag..han er usikker igjen sier han...Han er utrolig glad i meg og nyter hvert minutt vi er sammen når vi er sammen, men mener allikevel at det "lille ekstra" nå er borte. For meg er det utrolig tvetydig sagt..Jeg er utrolig forelska i denne fyren og har nå panikk for at han skal gå fra meg...Fornuften tilsier selvfølgelig at jeg burde ende det hele, men jeg klarer bare ikke..Er det mulig å finne tilbake det "lille ekstra"..?

Vi har vært sammen i ca 8 måneder og jeg vil ikke miste han... :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hva er dte han mener med det "lille ekstra"? Følelser går i faser, utvikler seg, går opp og ned...

Tenk om man var rusa på den forelskelsen hele livet...Uholdbart.

Har dere hatt en dle problemer så regner jeg med at realismen har satt inn.

Bør kanskje ta en prat eller fem.

Gjest Embla s
Skrevet

Du skriver at han føler seg usikker og føler at "det lille ekstra" mangler, og at det lureste selvfølgelig ville være om du endte det hele, men at du ikke klarer det (slå opp) fordi du er så forelska?

Han er i allefall ærlig med deg. Etter det du skriver har han ikke sagt han vil gjøre det slutt? Jeg er ikke så sikker på at det mest fornuftige du kan gjøre er å gjøre det slutt med ham (siden det ikke er det du vil). Han sier han er usikker. Kanskje du må forsøke å ikke presse ham til noen avgjørelse/mase om hva han føler til enhver tid men vente og se om han finner ut av ting? I værste fall dumper han deg, i beste fall roer ting seg og han finner tilbake.

Gjest Julie75
Skrevet

Jeg var faktisk igjennom akkurat d samme for ikke så lenge siden. Typen var usikker og klarte ikke bestemme seg for hva han ville. Jeg holdt på å bli sprø til slutt. Ble kjempeusikker på meg selv fordi jeg hele tiden følte a han vurderte meg og forholdet. Ble jo rar av det...

Jeg gjorde det slutt og er meeeget glad for det. Det var det beste jeg kunne gjort for dersom han mot formodning skulle ha bestemt seg en gang i fremtiden, ville den usikkerhetsperioden ligge og gnage i bakhodet, og jeg ville nok aldri slappet ordentlig av.

Når han ikke klarer bestemme seg og ta et valg, så må du gjøre det :-)

Gjest Fortvilet
Skrevet

Jeg har absolutt ingen ide om hva som ville vært beste løsningen..Så lenge han sier han fortsatt er glad i meg så er det jo et håp...Og siden jeg er så forelska i han så klarer jeg bare ikke å bryte..

Men det gjør meg jo gal dette her å leve med denne usikkerheten...

Gjest Forstår fortvilet..
Skrevet

"Fortvilet", jeg forstår deg godt...har vært der: forferdelig: tok meg 1 år å komme over ham.

1. Vi forelsker oss- han overøser meg med "er glad i deg" etter 2 dager (og vil ha sex så snart som mulig). Alt foregikk brått.

2. Jeg er glad i ham tilbake, men mer tilbakeholden enn ham.

3. Vi flytter sammen og jeg bli kjempeglad i ham og elsker ham.

4. Etter 2,5 år sier han akkurat det samme som du sier: "Vet ikke hva jeg føler lenger. Gnisten er liksom borte. Har ingen magefølelse lenger".

5. Han ber om pause, men i realiteten betyr det slutt. Han dumpet meg og nektet å gi noen som helst grunner. Men venner, DET ønsket han å være. Så mye for det vennskapet: hans definisjon av "vennskap" var tydeligvis en telefonsamtale 1 gang hver 5.måned(!)

6. Vi har nå ingen kontakt og hele historien er tragisk trist. I dag er han en glad laks på byen og har glemt meg, mens jeg brukte laaang tid på å glemme ham.

Kjærlighetsforhold kan være svært triste...Jeg gruer meg for fremtiden jeg! Menn kan ende forhold brått og plutselig: for så å nekte å komme med årsakene!!! Slikt skaper FRUSTRASJONER. :cry:

Men du får ha lykke til du "Fortvilet". Får håpe han vil tilbake..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...