AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #1 Del Skrevet 2. januar 2014 Hei, jeg flytter nå inn i en sokkelleilighet hvor jeg ikke finner noe Internett-uttak, men kun et uttak med TV og R. Jeg har et abonnement hos NextGenTel (med bindingstid noen måneder til) som jeg tenker å ta med meg hit, men lar det seg gjøre? Blir det eventuelt dyrt? Jeg har fått passordet til huseiers wifi, og det fungerer greit, selv om det kan være litt tregt. Lurer på om jeg skal betale meg ut av abonnementet og leve med det nettet, eller få en montør til å se på muligheten for å overføre det jeg har. Hva ville dere gjort? Takk for alle svar! Anonymous poster hash: 8064d...373 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 2. januar 2014 #2 Del Skrevet 2. januar 2014 Men kjære...spør huseieren først. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #3 Del Skrevet 2. januar 2014 nextgentel går over telefonlinjen om jeg husker rett? Om du ikke har fast telefonlinje i leiligheten kan det bli veldig dyrt å legge opp. Vi fikk prisoverslag på 50 000 fra nextgentel. Anonymous poster hash: bf5e0...ce4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #4 Del Skrevet 2. januar 2014 Her betalte jeg 1000 kr for at Telenor skulle legge inn en internettlinje. 50 000 hørtes voldsomt ut og mye mer enn da jeg valgte å legge fiberoptisk kabel inn til boligen. Anonymous poster hash: 16d77...f55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DysterPytten Skrevet 2. januar 2014 #5 Del Skrevet 2. januar 2014 Om det blir dyrt å legge kabel kommer helt an på om det er kabel til huset fra før eller om det må graves helt nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå