Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kort historie. Vi var sammen i tre år, siste året var bare fylt med krangling, dritt og at han sa hvor deilig venner av meg var osv... Mange episoder sånn gjorde at jeg brøt ut etter tre år og hadde sex med en annen mann, helt ærlig trodde jeg min eks som jeg også har et barn med, ikke var glad i meg særlig mye av det siste året vi var sammen... Etter jeg dro har det vist seg at han er glad i meg men såret over hva jeg gjorde og at han kanskje vil prøve igjen, men jeg syns det er vanskelig, siden han liker bilder av venninner på facebook nå og ikke minst snakker mye om andre jenter, og ikke minst sier ingenting kan gå for fort fram samtidig som han vil ha meg boende her med han og mitt barn?? hallo?? hva skal jeg gjøre?? går jeg på en dum spøk hvor egentlig jeg blir knust til slutt? Jeg er glad i han og skulle ønske vi hadde et liv som andre familier, men jeg føler jeg kjemper forgjeves mot noe...,

Anonymous poster hash: ce2c5...268
Videoannonse
Annonse
Gjest Chloe87
Skrevet

Jeg kan ikke fatte at du en gang vurderer det. NEI, ikke gjør det!

AnonymBruker
Skrevet

Syns vel kanskje egentli han er meget så tøff og storsinnet som vil ha deg tilbake etter utroskap. Syns heller ikke du skal henge deg så veldi mye opp i "liking" på facebook. MEN, jeg mener også han burde gjøre seg fortjent til deg om han virkelig ønsker å ha deg tilbake. Når man er i et forhold er det viktig at den andre parten føler seg som den eneste, og det er faktisk hans jobb å gi deg den følelsen. La han krype litt.. Det har han ikke vondt av, men ta i betraktning at han også skal kunne stole på deg.

Anonymous poster hash: c9812...55e

AnonymBruker
Skrevet

Han vil ikke forandre seg. Dra.

Han kan ikke tilby det livet du vil ha, og du bør komme deg ut i verden og skaffe deg det

Anonymous poster hash: ae09d...6d8
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...