AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 Jeg har bursdag nå i januar, og har lyst å feire den i en annen by. I den byen bor mange av mine venner. Enklere å feire der, enn at alle de kommer hit, samt at utelivet der er bedre. Men problemet er hvordan jeg kan utføre dette. Mine venner bor i kollektiv eller han små leiligheter, og jeg kan ikke be dem om å ha festen. Jeg kommer til å invitere ca 15 stk. Er det i det hele tatt mulig? Kunne jo leid et hotellrom, men da blir alle sittende trangt i senga/gulvet en hel kveld. Ser ingen mulighet for å gjennomføre dette, men det hadde vært så gøy å samle vennene mine (mange kjenner ikke hverandre) Anonymous poster hash: d0f79...cff
Gjest Magdalene Skrevet 2. januar 2014 #2 Skrevet 2. januar 2014 Leie et lokale? Men om det bare er 15 som kommer, så er det kanskje litt overkill?
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #3 Skrevet 2. januar 2014 Leie et lokale? Men om det bare er 15 som kommer, så er det kanskje litt overkill? Ja hadde tenkt å bare be de beste vennene mine. Og har ikke råd til noe så dyrt:) Anonymous poster hash: d0f79...cff
Barcelone Skrevet 2. januar 2014 #5 Skrevet 2. januar 2014 Gå ut å spise? Trenger ikke være noe dyrt og fancy sted. Jeg har ofte invitert med mine venner ut å spise når jeg har hatt bursdag. Så spiser folk det de har lyst på og betaler for seg selv i stedet for at jeg får gaver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå