Gå til innhold

Mulig å feire bursdag i annen by?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bursdag nå i januar, og har lyst å feire den i en annen by. I den byen bor mange av mine venner. Enklere å feire der, enn at alle de kommer hit, samt at utelivet der er bedre.

Men problemet er hvordan jeg kan utføre dette. Mine venner bor i kollektiv eller han små leiligheter, og jeg kan ikke be dem om å ha festen. Jeg kommer til å invitere ca 15 stk. Er det i det hele tatt mulig?

Kunne jo leid et hotellrom, men da blir alle sittende trangt i senga/gulvet en hel kveld.

Ser ingen mulighet for å gjennomføre dette, men det hadde vært så gøy å samle vennene mine (mange kjenner ikke hverandre) :)

Anonymous poster hash: d0f79...cff

Videoannonse
Annonse
Gjest Magdalene
Skrevet

Leie et lokale? Men om det bare er 15 som kommer, så er det kanskje litt overkill?

AnonymBruker
Skrevet

Leie et lokale? Men om det bare er 15 som kommer, så er det kanskje litt overkill?

Ja hadde tenkt å bare be de beste vennene mine. Og har ikke råd til noe så dyrt:)

Anonymous poster hash: d0f79...cff

Skrevet

Reservere bord på et utested?

Skrevet

Gå ut å spise? Trenger ikke være noe dyrt og fancy sted. Jeg har ofte invitert med mine venner ut å spise når jeg har hatt bursdag. Så spiser folk det de har lyst på og betaler for seg selv i stedet for at jeg får gaver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...