Gå til innhold

Størrelser til gutt på 2 år

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte å handle litt vintertøy på salg til neste år til gutten min som nå er 15 måneder. Han bruker nå str 86 og 92 (86 begynner å bli i snaueste laget), så jeg er veldig usikker på hva jeg skal satse på å kjøpe til han til bruk for neste vinter, når han vil være 2 -2 1/2 år.

Noen som har gutter på denne alderen som kan si noe om hvilke størrelser dere tror han kan komme til å trenge? 98 må jo bli for smått, det ser jeg for meg at han bruker til sommeren. Men 104 ser jo KJEMPEstort ut :sjokkert:

Anonymous poster hash: fa957...ed3

Videoannonse
Annonse
Gjest Magdalene
Skrevet

Jeg hadde ikke kjøpt større enn 98 hvertfall.

Min er like gammel og bruker de samme størrelsene nå, men av erfaring med søsteren så holder de neste str mye lenger enn det de har gjort til nå.

Skrevet

Jeg har en gutt som fyller 2 nå, og han er litt stor for alderen. Jeg kjøper nå 98, men han bruker fortsatt klærne i 92 og de aller fleste av dem passer fint fortsatt. Han har også noe i 104, men det er stort. Fikk også en del ulltøy i 98/104 til jul, som passer fint, men ser for meg at det kanskje passer neste sesong også, hvertfall til høsten. De bruker jo størrelsene lengre når de blir større. Og så er det stor forskjell på størrelsene fra butikk til butikk. Og så syns jeg ulltøy godt kan være litt stort uten at det gjør noe, sammenlignet med andre klær, som føles som det henger og slenger mer når det er for stort.

Skrevet

Min gutt er snart 4 år og bruker 98-104. Helt normal i størrelsen.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar alle sammen, da satser jeg på å kjøpe 98, så holder det vel i hvert fall på høsten! Erfaringsmessig er jo for eksempel yttertøy stort i størrelsene, vinterdressen han har nå er i 86 og den er fortsatt GIGANTISK selv om alle de andre klærne hans i 86 begynner å bli i minste laget.

Min gutt er snart 4 år og bruker 98-104. Helt normal i størrelsen.

Min gutt er nok forholdsvis stor, har hele veien ligget på nestøverste kurve på det skjemaet til helsesøster. Men din gutt MÅ jo være litt mindre enn snittet hvis han fortsatt kan bruke str 98! Som sagt bruker gutten min nå 92, og begynner nok med 98 til sommeren, da er han rundt 20 måneder.

Anonymous poster hash: fa957...ed3

Skrevet

Min gutt er 2,5 nå og bruker 98/104. Han er en av "de store gutta" på sin alder.

Skrevet

Min er 2,5 år. Bruker noe i 92, mest i 98 og noe i 98-104, avhengig av type tøy og merke. Jeg vil anta at mye av tøyet i 98-104 også vil passe til neste år, for det er ganske mye større enn det som er i en ren 98 str. En del av det som fortsatt passer i 92 ble også brukt i fjor.

Skrevet

98 brukte min i vinterdress det året. Han brukte 104 i vinterdress da han var 3,3-3,8.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...