AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 Hei. Jeg har i en lengre periode hatt en flørt med en kollega. Det tok oss to år før vi kysset..men vi har ikke hatt sex enda. Vi prater om ting som om vi er et par, hvordan barna kommer til å se ut, om vi skal bo på mitt eller hans hjemsted osv.. Da er det vel mulig han er interessert i noe mer enn bare en flørt? Han sier han er glad i meg hver dag og jeg begynner virkelig å bli glad i han også..Anonymous poster hash: e94b6...a6c
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #2 Skrevet 2. januar 2014 Sært. Anonymous poster hash: 63660...07d 5
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #3 Skrevet 2. januar 2014 Er vel kanskje sånn man spøker litt med, men man bør jo være litt stabile før man snakker seriøst om barn syntes nå jeg. Anonymous poster hash: 31b69...4bb
Alvina Skrevet 2. januar 2014 #4 Skrevet 2. januar 2014 (endret) Sært ja. Men. Man trenger ikke være stabile som et par før man prater om fremtidsutsikter og synet på barn m.m. I et tenkt tilfelle kan man også spinne på hvordan barna ville sett ut hvis man var foreldrene (sært det også, men kommer jo an på samtalen) Det kan man gjøre som singel også, sammen med venner eller kollegaer. Men å bare ha kysset i løpet av to år, sært... Du kan umulig være forelsket ts? Unnskyld at jeg spør. (spør han, kanskje du får svar Endret 2. januar 2014 av Alvina
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #6 Skrevet 2. januar 2014 Altså vi har vært venner i to år og nå først har vi begynt å flørte skikkelig. Det nærmeste vi har vært sex er en handjob. Jeg er forelsket jo.Anonymous poster hash: e94b6...a6c
Alvina Skrevet 2. januar 2014 #7 Skrevet 2. januar 2014 Altså vi har vært venner i to år og nå først har vi begynt å flørte skikkelig. Det nærmeste vi har vært sex er en handjob. Jeg er forelsket jo.Anonymous poster hash: e94b6...a6c Da virker det jo som om alt er ok. Er ikke uvanlig å prate med venner (og evt fremtidige flørter) om synet på barn, når dere også har tullepratet om hvem barna vil ligne på i et evt forhold. Ser ikke problemet, hvis dere er enige og det virker som dere er det. Neste du kan vente er en middagsinvitasjon, eller be han på noe, kino eller ett eller annet utenfor jobb.
Adhara Skrevet 3. januar 2014 #8 Skrevet 3. januar 2014 Tråden er ryddet for innlegg av utestengt bruker. Irrlys, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå