Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke menn samme behovet for nærhet og kos som vi (les:ts) kvinner har?? Her i huset er mannen fornøyd så lenge han får sex 2-5 ganger i uken. Ingen kyss, klapp og klem ellers. eller bare det å holde rundt/bli holdt rundt. Er jeg for kravstor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk er ulike. Jeg får gjerne kyss og klemmer flere ganger daglig, men enkelte dager ikke. Folk har rett og slett ulike behov, så det virker ikke som dere passer sammen sånn sett. Men du kan jo snakke med ham om det?

Gjest Allergikeren
Skrevet

Folk er forskjellige, ja. Min blir nesten snurt hvis han ikke får hadet-nuss når vi drar på jobb om morgenen. Han har meg gjerne i armkroken om kvelden, og holder meg i hånden når vi kjører bil, går ute eller er på besøk. (Jeg også tar jo initiativ til dette, men han gjør det oftest.)

Skrevet

Ofte er det slik at menn har mindre behov for kos og nærhet ut over sex. Behovet for nærhet og kos kan likevel være individuelt, uavhengig av kjønn. Behovet kan variere med dagsformen også. Dersom du syns det blir for lite av denne typen nærhet, må du gjøre ham oppmerksom på det, og dere må snakke om deres behov på dette området.

Skrevet

Har ikke menn samme behovet for nærhet og kos som vi (les:ts) kvinner har?? Her i huset er mannen fornøyd så lenge han får sex 2-5 ganger i uken. Ingen kyss, klapp og klem ellers. eller bare det å holde rundt/bli holdt rundt. Er jeg for kravstor?

Nei, mannen har ikke behov for det i like stor grad som regel. Varierer jo. Men du har jo menn som er veldige til å kose og klemme...

Liker damer egentlig masse kosing osv fra menn? er jo en veldig feminin greie.

Skrevet

Min kjæreste er mye mer kosete enn meg, så tror det går mer på personlighet enn om man er dame eller mann..

AnonymBruker
Skrevet

Det kan ha noe med kjemi å gjøre også. Samboeren min sier at han ikke var spesielt kosete av seg før han traff meg. Og eksen min ville sjelden ha noe nærhet i det hele tatt. Samboeren min elsker at jeg koser på han (klør/skraper lett med neglene over hele kroppen hans) og å ligge tett tett og holde rundt meg og lukte på håret mitt. Vi kan ligge slik i timevis.

Anonymous poster hash: 137ab...868
Skrevet

Veldig forskjell på folk. Jeg synes nærhet og kos er awesome. Vært sammen med begge sider der også. Ene kunne kose hele dagen mens andre ikke orka det.

AnonymBruker
Skrevet

Var sammen med en som skulle sove på sin side av senga, aldri holde hender, aldri klemme, aldri kose. Han bare var sånn, og har aldri hatt behov for nærhet. Det funka ikke mellom meg og han, for å si det sånn.

Anonymous poster hash: 18bc4...406
Gjest rådyr
Skrevet

Jeg er ikke særlig glad i nærhet, og liker ikke ha folk innpå meg. Men med en kjæreste er det annerledes, da tåler jeg mye kos :)

Gjest Heartbeat
Skrevet

Min er også veldig kosete. Tror nok det er individuelt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...