AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 Det gamle pulsbeltet mitt har tatt kvelden, og nå lurer jeg på om det er noen mulighet for å koble et pulsbelte direkte til Samsung S4? Er det noen som har gjort dette, og fungerer det i såfall bra? Det hadde vært flott å få til, for mobilen har jeg jo uansett med meg Anonymous poster hash: 4c037...c2a
ekkoet Skrevet 2. januar 2014 #2 Skrevet 2. januar 2014 Jeg har til S3, regner med det skal funke til S4 og da. Polar har et bluetooth, pass på at du ikke kjøper det som er til iphone. Funker med flere ulike treningsapper. Hadde litt styr/problemer med å bruke det med min far sin S2, var litt ustabil. https://www.flust.no/sport-og-fritid/treningsutstyr/pulsklokker/polar-wearlink--sender-med-bluetooth-for-android--symbian/
Wonderbitch Skrevet 2. januar 2014 #3 Skrevet 2. januar 2014 Dette lurer jeg også på! Hadde vært supert..
Supraspinatus Skrevet 2. januar 2014 #4 Skrevet 2. januar 2014 ANT+ pulsbelter fungerer til noen androidmobiler. Slike belter er litt mer utbredt og bruker mye mindre strøm.
Pringle Skrevet 2. januar 2014 #5 Skrevet 2. januar 2014 Fatter ikke hvordan dere (spesielt jenter) får pulsbeltet til å sitte, jeg. Jeg kjøpte pulsklokke for noen år siden, og følte meg bra dum da jeg oppdaget at den sentrale enheten var et bånd som skulle festes rundt brystet. For å komme nærmest mulig hjertet skulle den harde biten helst plasseres under kanten på BH-en. Der satt den dårlig. Om jeg skal ha pulsmåler igjen, skal jeg se etter et annet design.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #6 Skrevet 2. januar 2014 ANT+ pulsbelter fungerer til noen androidmobiler. Slike belter er litt mer utbredt og bruker mye mindre strøm. Har du noen eksempler? Jeg har ikke peiling på hva ANT+ er, og når jeg søkte fikk jeg kun opp adaptere til iPhone for dette. Anonymous poster hash: 4c037...c2a
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #7 Skrevet 2. januar 2014 Fatter ikke hvordan dere (spesielt jenter) får pulsbeltet til å sitte, jeg. Jeg kjøpte pulsklokke for noen år siden, og følte meg bra dum da jeg oppdaget at den sentrale enheten var et bånd som skulle festes rundt brystet. For å komme nærmest mulig hjertet skulle den harde biten helst plasseres under kanten på BH-en. Der satt den dårlig. Om jeg skal ha pulsmåler igjen, skal jeg se etter et annet design. Synes overhodet ikke det har vært noe problem. Setter beltet delevis under sports-BHen. Ikke noe problem i det hele tatt. Men det må selvfølgelig sitte stramt nok, slik at det ikke glir. Anonymous poster hash: 4c037...c2a
Supraspinatus Skrevet 2. januar 2014 #8 Skrevet 2. januar 2014 Har du noen eksempler? Jeg har ikke peiling på hva ANT+ er, og når jeg søkte fikk jeg kun opp adaptere til iPhone for dette. Anonymous poster hash: 4c037...c2a Det er en overføringstandard på linje med blutooth. Se her: http://www.thisisant.com/directory/galaxy-s4-with-android-43
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #9 Skrevet 2. januar 2014 Det er en overføringstandard på linje med blutooth. Se her: http://www.thisisant.com/directory/galaxy-s4-with-android-43 Det er greit nok, men jeg fant ingen aktuelle pulsbånd med denne standarden. Da må jeg plutselig opp i veldig mye mer penger enn bluetooth, på de jeg fant Anonymous poster hash: 4c037...c2a
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #10 Skrevet 2. januar 2014 Det er greit nok, men jeg fant ingen aktuelle pulsbånd med denne standarden. Da må jeg plutselig opp i veldig mye mer penger enn bluetooth, på de jeg fant Anonymous poster hash: 4c037...c2a Glem det, jeg fant ut at jeg måtte trykke på appen på siden og så få oversikt over kompatible enheter. Takk for super hjelp Anonymous poster hash: 4c037...c2a
Supraspinatus Skrevet 2. januar 2014 #11 Skrevet 2. januar 2014 Glem det, jeg fant ut at jeg måtte trykke på appen på siden og så få oversikt over kompatible enheter. Takk for super hjelp Anonymous poster hash: 4c037...c2a Alle garminbelter er f.eks ANT+ de selger de på så og si alle sportsbutikker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå