Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke for meg, men for en kamerat av meg... Han og frøkna har 1/2års dag straks, og han har spurt meg om hjelp. Eneste problemet er at jeg er skål tom i huet :-?

Han har nettopp kjøpt armband i bursdagspresang til henne, hun har fått to smykker av ham, og er helt vill etter bamser. De er 17/18 år gamle, hva bør han kjøpe? Han har ca 500 å bruke på det...

Help...Fort?!?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Natt på hotell? Ein stor bamse, ein favn med roser, ein kul genser, topp el.

Gjest Anonymous
Skrevet

Visste ikke at det var vanlig å gi hverandre så mye gaver. Jeg ville satt pris på en romantisk opplevelse. Dele en flaske vin på en strand eller i en park. En natt på hotell syntes jeg også var et fint forslag. Slappe av med en bra film, ligge tett inntil hverandre på sofaen. For meg ville det viktigste vært å være sammen med kjæresten min. Er mer opptatt av gode opplevelser enn av gaver.

Skrevet

Jeghar ikke sansen for det der å kjøpe gaver på dager.

blomster er fint, og det å finne på noe koselig sammen.

Hadde blitt mer glad for en romantisk piknik i parken enn en gave han bare hadde følt seg presset til å kjøpe!

Skrevet
Jeghar ikke sansen for det der å kjøpe gaver på dager.

blomster er fint, og det å finne på noe koselig sammen.

Hadde blitt mer glad for en romantisk piknik i parken enn en gave han bare hadde følt seg presset til å kjøpe!

Absolutt!

Har aldri fått slike gaver av min mann, og har overhodet ikke savnet det heller. En blomsterbukett eller yndlingssjokoladen sånn helt uten videre midt i hverdagen betyr mye mer for meg.

Men såklart, har han bestemt seg for å kjøpe noe skal han selvfølgelig få gjøre det :) Ville satset på noe litt "utradisjonelt" jeg da, picknik og middag er foreslått.. Hva med å kjøpe ett telt og legge ved ett kort om at i sommer skal vi på koselig helgetur i sammen!?? Hehe... Har ingen flere gode idéer i farten...

Skrevet

Tipsene er videreformidlet, han virket skikkelig klar for å finne på noe sammen i stedet for å bare kjøpe en gave, så der tror jeg dere traff blink folkens. Takker på hans vegne :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...