Wayah Skrevet 16. mai 2004 #1 Skrevet 16. mai 2004 Ikke for meg, men for en kamerat av meg... Han og frøkna har 1/2års dag straks, og han har spurt meg om hjelp. Eneste problemet er at jeg er skål tom i huet :-? Han har nettopp kjøpt armband i bursdagspresang til henne, hun har fått to smykker av ham, og er helt vill etter bamser. De er 17/18 år gamle, hva bør han kjøpe? Han har ca 500 å bruke på det... Help...Fort?!?
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2004 #2 Skrevet 16. mai 2004 Natt på hotell? Ein stor bamse, ein favn med roser, ein kul genser, topp el.
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2004 #3 Skrevet 16. mai 2004 Visste ikke at det var vanlig å gi hverandre så mye gaver. Jeg ville satt pris på en romantisk opplevelse. Dele en flaske vin på en strand eller i en park. En natt på hotell syntes jeg også var et fint forslag. Slappe av med en bra film, ligge tett inntil hverandre på sofaen. For meg ville det viktigste vært å være sammen med kjæresten min. Er mer opptatt av gode opplevelser enn av gaver.
Musemor Skrevet 18. mai 2004 #4 Skrevet 18. mai 2004 Jeghar ikke sansen for det der å kjøpe gaver på dager. blomster er fint, og det å finne på noe koselig sammen. Hadde blitt mer glad for en romantisk piknik i parken enn en gave han bare hadde følt seg presset til å kjøpe!
Grooo Skrevet 18. mai 2004 #5 Skrevet 18. mai 2004 Jeghar ikke sansen for det der å kjøpe gaver på dager. blomster er fint, og det å finne på noe koselig sammen. Hadde blitt mer glad for en romantisk piknik i parken enn en gave han bare hadde følt seg presset til å kjøpe! Absolutt! Har aldri fått slike gaver av min mann, og har overhodet ikke savnet det heller. En blomsterbukett eller yndlingssjokoladen sånn helt uten videre midt i hverdagen betyr mye mer for meg. Men såklart, har han bestemt seg for å kjøpe noe skal han selvfølgelig få gjøre det Ville satset på noe litt "utradisjonelt" jeg da, picknik og middag er foreslått.. Hva med å kjøpe ett telt og legge ved ett kort om at i sommer skal vi på koselig helgetur i sammen!?? Hehe... Har ingen flere gode idéer i farten...
Wayah Skrevet 19. mai 2004 Forfatter #6 Skrevet 19. mai 2004 Tipsene er videreformidlet, han virket skikkelig klar for å finne på noe sammen i stedet for å bare kjøpe en gave, så der tror jeg dere traff blink folkens. Takker på hans vegne :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå