Gå til innhold

Har jeg dårlig tid?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal gifte oss heeelt i starten av juni.... og det eneste som egentlig er i boks er kjolen min og frisør og hvor mange gjester til middagen.

Vi har booket et lokale som vi er litt usikker på, men som backup plan.

Er vi sent ute?

Hva haster mest nå?

Anonymous poster hash: 3b584...ee7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere ikke er sikre på lokalet haster det å få booket det lokalet dere virkelig ønsker, for slikt går ofte 1-2 år i forveien. Og skal dere ha det i kirke? Da må dere sjekke om den er ledig og reservere.

Og kokk/catering bør bookes nå, mange som sikkert allerede er opptatt.

Om du skal lage invitasjoner selv ville jeg startet nå, ihvertfall med forside og slikt, og heller få på info senere. Dette tar tid! Resten er vel ikke så mye stress med, pynt kan du kjøpe inn her og der, dress til mannen er vel lett å finne, om dere skal ha alkohol kan dette kjøpes inn her og der (om dere ikke har det på hotell da.)

Bryllupsnatten, skal dere ha bryllupssuite?
Underholdning, band?

• Liker 1
Skrevet

Gode fotografer som leverer bilder digitalt til en grei pris blir fort booket!

Tenk også frisør, gjerne ikke så lang omvei mellom hjem og kirken.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, dere har god tid, men må mulighens tenke på kompromis. Jeg planla brylupet bare 3 mnd etter jeg ble fridd til. Bare start allerede nå, så klarer du det.

Anonymous poster hash: 009a0...1fa
AnonymBruker
Skrevet

Det som virkelig haster er lokale, kirke og catering/kokk, fordi slikt gjerne blir booket evigheter i forveien. Alt annet kan planlegges ut fra hvor mye tid dere har til rådighet/hvor mye tid dere gidder å bruke på det, og det trenger ikke bli all verdens i det hele tatt. men som et generelt råd er det jo kjekt å få ting unnagjort i god tid - så slipper man en kjempestressende innspurt.

Anonymous poster hash: 9322e...0e5
AnonymBruker
Skrevet

Ok, nå er lokalet i boks, ringene fikk vi hentet idag. Venter å høre fra fotografen, kirken er i boks.

Skal ordne med papirene i løpet av helgen tenker jeg, og planlegge litt mer. :)

Anonymous poster hash: 3b584...ee7
  • 2 uker senere...
Skrevet

Da høres det ut til at du er i rute :)

Vi fikset alt det viktige i fjor vår, ikke lenge etter forlovelsen, satte dato, booket lokale, og så snart vi kunne booket vi vielse i tinghuset. Avtalte med fotograf og makeup artist i høst. Og detaljene tar vi nå, hentet ringer like over nyttår, og bestilte kaken i dag. Ingen grunn til å stresse mer enn nødvendig fant jeg ut, går smooth hittil ;)

Skrevet

Vi planla bryllupet i November og skal gifte oss i februar. Ingen problem å få lokalet eller datoen vi ønsker oss på tinghuset. Men mulig det er større pågang på sommeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...