Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2004 #1 Del Skrevet 16. mai 2004 Vi har en del offentlige flaggdager i Norge. Mange private flagger også den dagen. 19 aug. er off.flaggdag. Mette Marit fyller år. Det er en dag jeg iallefall ikke flagger. Dette pga jeg er imot en del valg kongehuset gjør. Greit med en kone fra folket, men dette koneemnet synes jeg ikke er verdig nok for meg til flagging. Er du i teater skal man reise seg da de kongelige ankommer. Skulle jeg havne i den situasjon, så strider det imot det jeg mener.Aldri verden om jeg reiser meg i teateret eller andre plasser. Prinsen i Danmark som giftet seg nå har hatt en del kvinner opp igjennom årene. Jeg forstår dronningen.Hun har ikke funnet de verdige no.Og de har ikke vert velkommen. Dama viste hva hun gjorde spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 16. mai 2004 #2 Del Skrevet 16. mai 2004 Er dette ett innlegg om flaggdager eller vil du vite hva vi mener om MM?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2004 #3 Del Skrevet 16. mai 2004 Hva du vil. Litt "firkantet" i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 16. mai 2004 #4 Del Skrevet 16. mai 2004 Nei jeg vil vite om jeg skal si min mening om flaggdager eller om jeg skal si min mening om MM? Er det så vanskelig da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laina Skrevet 16. mai 2004 #5 Del Skrevet 16. mai 2004 *aaaargh* Alt dette snakket om Mette-Marit irriterer meg! Hvorfor ikke glede seg over at Haakon har giftet seg med den han elsker? Eller skal vi innføre tvangsekteskap i kongefamilien? Så han kan gifte seg med et menneske enkelte finner verdig til å flagge for? Som har en høyere status. (Jeg trodde det var før i tiden man ble verdsatt etter slike prinsipper?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 16. mai 2004 #6 Del Skrevet 16. mai 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 17. mai 2004 #7 Del Skrevet 17. mai 2004 Haakon burde ha giftet seg med Madeleine av Sverige, Martha burde ha giftet seg med William av England, Victoria burde giftet seg med lille Harry, og Frederik av Danmark skulle ha giftet seg med meg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå