Gå til innhold

Hva slags genser/t-skjorter skjuler store bryster?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg et slank, men har silikon. Lurer derfor på om noen har tips til hva slags klær som skjuler disse ballongene på best mulig måte.

Noen gode bh'er som kan få de til å se mindre ut?

Anonymous poster hash: 4c98a...4c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Bytte til noen mindre implantater?

Anonymous poster hash: 6ae3a...f9d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

V-hals som ikke går altfor dypt er greit, gjerne med noe under. Men hvorfor vil du skjule dem? Jeg har litt størrelse på puppene og bruker aldri push-up bh eller padding, ei går jeg med utringede klær. Men puppene er jo der likevel ;)

Anonymous poster hash: ced35...8ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg et slank, men har silikon. Lurer derfor på om noen har tips til hva slags klær som skjuler disse ballongene på best mulig måte.

Noen gode bh'er som kan få de til å se mindre ut?

:klo:

Bare undrer meg litt siden du jo engang har kjøpt disse 'ballongene' du nå forsøker å gjemme bort...

Kan du finne et bilde på nettet som gir oss et inntrykk av hva som skal skjules?

Minimizer BH'er finnes jo, men hvordan det virker med silikon har jeg ikke kunnskap om...

Edit: Hvilken BH størrelse snakker vi om?

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har størrelse 70D, er kanskje ikke så kjempestort, men jeg føler de ble så store til min kropp siden jeg er veldig slank.

Skal prøve å finne en riktig bh, kanskje det kan hjelpe litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Jeg har størrelse 70D, er kanskje ikke så kjempestort, men jeg føler de ble så store til min kropp siden jeg er veldig slank.

Skal prøve å finne en riktig bh, kanskje det kan hjelpe litt.

Det er ikke så veldig stort nei, men overgangen fra utgangspunktet (uten at jeg vet hva det var) og opp til D cup er nok stor.

Det høres ut som silikonen er ganske så ny for deg... Det betyr kanskje noe også... og hva sier kirurgen om resultatet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke så veldig stort nei, men overgangen fra utgangspunktet (uten at jeg vet hva det var) og opp til D cup er nok stor.

Det høres ut som silikonen er ganske så ny for deg... Det betyr kanskje noe også... og hva sier kirurgen om resultatet?

Gikk fra B til D. Jeg ville egentlig ha C-cup, men kirurgen mente at siden jeg er ganske høy (174cm) så ville jeg kle å ha litt størrelse på de.

Har hatt de i tre år, Angrer veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

En god, stabil BH som holder fasongen på brystene tror jeg vil kunne hjelpe deg litt...

Jeg vet nesten ikke om jeg tør å foreslå en fullskål-BH, men jeg drister meg til å gjøre det alikevel.

Så gjelder det å få folk til å trekke blikket litt bort fra selve puppene siden du er ukomfortabel med dem...

Tipset om v-genser eller cardigan med v-ringning er et godt tips. Det trekker linjene nedover kroppen din.

Med min egen 70DD eller E cup så er jeg veldig glad i V-utringning.

Helt tettsittende gensere med båthals eller rund hals vil ofte gjøre at andres blikk nesten 'suges' mot det som da synes aller best... og det er puppene... slik er det bare.

Prøv som best du kan å se det beste i puppene slik de nå er... for du må være en ren visuell nytelse i en lang, tett kjole ! :rodmer:

Og det mener jeg virkelig :hug:

Edit: TyrkLeif på frifot.

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...