Gå til innhold

Privat show på strippebar

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det som skjer på privat show på strippebar? Er det fysisk berøring?

Tenkte å sende typen min til Dreams i Trondheim, men er usikker med tanke på at jeg ikke får et sikkert svar på om det er fysisk eller ikke.

Har du kjøpt? Hva skjer, og ble det fysisk?

Takk for svar :)

Anonymous poster hash: 66881...b39
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet at man ikke får lov til å ta på dem selv, men hører jo om at de gnir puppene mot deg osv...

AnonymBruker
Skrevet

Du sitter der med armene på fanget, kun stripperen selv bestemmer hvor mye berøring det blir, altså er det hun som gnir seg utover mannen selv. Tror han ville fått problemer om han hadde begynt å bli "grabby".

Anonymous poster hash: 0e22b...972

AnonymBruker
Skrevet

Men pleier stripperen å gni seg mot og bli fysisk?

Skrevet

Nei, er for det meste showmanship.

Tenk på stripperene som må gnukke svette mannfolk etter mannfolk.... fysisk er nettop alt det er, og det skal du være glad for.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor sende mannen på strippeklubb egentlig?

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Privat show på strippebar vet jeg ikke noe om, men privat stripping på hjembesøk kan bli heftige greier.

Jeg fikk et slikt show til bursdagsgave fra noen kompiser.

Stripperen var ganske så vill og klengete. Gnidde bl.a. rumpa hennes mot underlivet mitt og tok frem snoppen min og tredde seg nedpå noen korte sekunder. Altså kun for show, ikke sex.

Anonymous poster hash: c3e38...230
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal du sende ham på strippeklubb? La han nå få velge selv hva han vil.

Anonymous poster hash: fd85e...e82
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En kompis av meg var på strippeshow i danmark. Der fikk han privat show sammen 2 venner. Og da var det fysisk berøring fra hans siden på underlivet til dama som strippet. Vet ikke om det er lov her i norge også. Men hva som er lov og hva som faktisk foregår på et slikt privat show trenger ikke nødvendigvis være det samme. Spørs vel hva stripperen akseptere selv. Selv syns jeg det bare er ekkelt.

Anonymous poster hash: 5c449...1fe
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Privat show på strippebar vet jeg ikke noe om, men privat stripping på hjembesøk kan bli heftige greier.Jeg fikk et slikt show til bursdagsgave fra noen kompiser.Stripperen var ganske så vill og klengete. Gnidde bl.a. rumpa hennes mot underlivet mitt og tok frem snoppen min og tredde seg nedpå noen korte sekunder. Altså kun for show, ikke sex. Anonymous poster hash: c3e38...230

Er det ikke en sexhandling når hun tok frem "snoppen" din da?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Privat show på strippebar vet jeg ikke noe om, men privat stripping på hjembesøk kan bli heftige greier.

Jeg fikk et slikt show til bursdagsgave fra noen kompiser.

Stripperen var ganske så vill og klengete. Gnidde bl.a. rumpa hennes mot underlivet mitt og tok frem snoppen min og tredde seg nedpå noen korte sekunder. Altså kun for show, ikke sex.

Anonymous poster hash: c3e38...230

Tidenes største selvmotsigelse!

Å tre seg nedpå snoppen er liksom hovedelementet i sex. Sånn til opplysning... :P

Anonymous poster hash: fee7f...07f

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har vært på strippeklubb og hatt privat show altså?

Det er nok annerledes på hjemmebesøk. Privat show varer vel i ca 10 min og koster 1000kr o.O

Men jeg vil ikke gå med på dette hvis stripperen blir fysisk mot han.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har vært på strippeklubb og hatt privat show altså?

Det er nok annerledes på hjemmebesøk. Privat show varer vel i ca 10 min og koster 1000kr o.O

Men jeg vil ikke gå med på dette hvis stripperen blir fysisk mot han.

Tviler på at det er så mye fysisk på en norsk klubb eller et norsk offentlig show. Men hvorfor vil du sende han dit? Er jo egentlig ikke så festlig å se på syntes nå jeg da.

Anonymous poster hash: 102a5...539

• Liker 1
Skrevet

Privatshow er bare tull men ta heller Tabledans (bordans) som er mye billigere og strippern gjør det eksakt samme som på privat men da sitter du bland dem andre gjestene.

Billigste privatshow jeg har hørt om her i Norge er 1200 kr og det dyreste er 1600.

Bordans koster 500.

Men om du og strippern tar å tar en drink og prater litt og blir litt kjent så kan det hende at du kan få lov til å ta på henne hvis hun sier det.

AnonymBruker
Skrevet

Det er da ofte mye berøring på slike show.

Damene kler ofte helt av seg og gnir pupper og mus opp etter deg. Og damene lar som regel litt tafsing gå greit.

Varierer fra dame til dame men det er nok litt mer enn at dama danser 1-2 meter unna deg.

Så, ikke send mannen din dit.

Anonymous poster hash: ba3d8...d7a
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri opplevd berøring på strippebarer i Norge, bare i utlandet. Privat dansen var bortkastet. En silikon babe som kledde av seg...

Anonymous poster hash: 01b43...63c
  • 6 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.1.2014 den 12.34):

En kompis av meg var på strippeshow i danmark. Der fikk han privat show sammen 2 venner. Og da var det fysisk berøring fra hans siden på underlivet til dama som strippet. Vet ikke om det er lov her i norge også. Men hva som er lov og hva som faktisk foregår på et slikt privat show trenger ikke nødvendigvis være det samme. Spørs vel hva stripperen akseptere selv. Selv syns jeg det bare er ekkelt.

Anonymous poster hash: 5c449...1fe

Hva mer enn berøring kan de gjøre? Hva gjør de i privatshow? Hva er grensene på strippeklubbene i albania?

Anonymkode: a0a44...d5e

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i all verden vil du sende han dit? Han blir lysten på andre damer, og neste gang går han kanskje til en prostituert.. Men du tenner kanskje på han sammen med andre? 

Anonymkode: 7a4fd...674

AnonymBruker
Skrevet

Dreams i Trondheim har et utrolig dårlig rykte på seg. Ekkelt sted 🤢

Anonymkode: ce6ae...7a7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dreams i Trondheim har et utrolig dårlig rykte på seg. Ekkelt sted 🤢

Anonymkode: ce6ae...7a7

Hva slag dårlig rykte har de?

Anonymkode: a0a44...d5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...