Alterna Skrevet 16. mai 2004 #1 Skrevet 16. mai 2004 Hvor får jeg kjøpt rosevann? Eller lager man det selv, av eterisk olje? (rose) Isåfall, hvordan lages det, og av hva? Hva brukes det til? Er det noen her som bruker rosevann i sin daglige hudpleie, og er det effektivt? (Det ble mange sprøsmål, det)
Gjest onyx, i.i. Skrevet 16. mai 2004 #3 Skrevet 16. mai 2004 Innvandrerforretninger har ofte rosevann. Har inntrykk av at det brukes til alt mulig, både hudpleie og mat Har aldri prøvd det da, så vet ikke helt hva det hjelper på.
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #4 Skrevet 4. april 2005 Jeg fikk et tips om at 1 del rosenvann 1 del appelsinjuice og 1 del malk skulle blandes, legges til frysing i sånn isklumpsak. hver dag skulle man lføreen isklump på huden. dette skulle gi fantastisk hud på to uker. noen som har prøvd noe a la dette??? tipset kom fra en indisk hudpleier i bergen (tårnplass). har ikke fryser, så har aldri prøvd det. men det er jo isåfall et billig tips gitt fra en hudpleier! ROSENVANN KUNNE MAN KJØPE PÅ APOTEK
Ionaa Skrevet 30. mars 2007 #5 Skrevet 30. mars 2007 Jeg fikk et tips om at 1 del rosenvann 1 del appelsinjuice og 1 del malk skulle blandes, legges til frysing i sånn isklumpsak. hver dag skulle man lføreen isklump på huden. dette skulle gi fantastisk hud på to uker. noen som har prøvd noe a la dette??? tipset kom fra en indisk hudpleier i bergen (tårnplass). har ikke fryser, så har aldri prøvd det. men det er jo isåfall et billig tips gitt fra en hudpleier! ROSENVANN KUNNE MAN KJØPE PÅ APOTEK ← BTW fikk nesten samme tips fra samme plass. Men ikke appelsinjuice men vannmelonjuice. Sikkert ulike blandinger for ulik hud.
Nancy Skrevet 31. mars 2007 #6 Skrevet 31. mars 2007 Jeg fikk et tips om at 1 del rosenvann 1 del appelsinjuice og 1 del malk skulle blandes, legges til frysing i sånn isklumpsak. hver dag skulle man lføreen isklump på huden. dette skulle gi fantastisk hud på to uker. noen som har prøvd noe a la dette??? tipset kom fra en indisk hudpleier i bergen (tårnplass). har ikke fryser, så har aldri prøvd det. men det er jo isåfall et billig tips gitt fra en hudpleier! ROSENVANN KUNNE MAN KJØPE PÅ APOTEK ← Hva er malk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå