Gå til innhold

Gir for mye, men får lite tilbake - forhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere om forhold hvor damen gir mye av seg selv, mens mannen gir lite av seg selv?

Er i et forhold med en herlig mann, men pga visse omstendigheter så får jeg ikke sett han så ofte. Vi har vært i et forhold i 8 mnd, og vi begge er oppi 20-årene.

Nå klarer jeg ikke å se den mannen jeg forelsket meg i. Han gir så lite av seg selv den siste tiden. Ikke noe "elsker deg" på flere dager, noe som er ganske uvanlig. Har tatt dette opp med han 2 ganger, noe som endte med nesten brudd.

Vi jenter har en tendens til å være veldig klisje, og romantiske. Vi tenker nok litt for mye enn hva vi burde. Mens gutter tenker mest på overflaten.

Hva tenker dere om slike forhold?

Anonymous poster hash: f91a6...180

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tja, hos oss er det han som er den romantiske og sier "elsker deg" flere ganger til dagen og har kosenavn på meg. Mens jeg er vel mer det du beskriver slik "menn" skal være da :-p

Anonymous poster hash: f97ce...7ce

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke ha kalt det der et forhold.

Det minner mer om et mislykket forsøk på ett fra én av dere bare.

Anonymous poster hash: d2414...26a

Skrevet

Ikke så uvanlig at ting roer seg ned litt etter man har vært sammen en god stund.

Og hvem som er mest romantiske av jenter og gutter er nok helt individuelt. Å hevde at gutter tenker mest på overflaten syntes jeg vitner om stor kunnskapsmangel og ignorant generalisering.

Tilnærmet alle de største filosofene og poeter verden har fostret er menn. Selvfølgelig med unntak men mannfolk er mer en kapable nok til å tenke vel så dypt som kvinner.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...