Gå til innhold

sukker.no

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Jeg registrerte meg på sukker.no for ikke så lenge siden. Har fått endel meldinger, men har igrunnen ikke likt noen av dem, så har ikke svart.
Men en som hadde besøkt profilen min hadde trykket på at han var nysgjerrig på meg. Og han ser skikkelig bra ut. Jeg syns det er litt vanskelig å føre samtaler over nettet, syns generelt hele greia er litt "kleint", så aner ikke hva jeg eventuelt skal skrive først. Om jeg bare skriver "Hei", så tenker jeg at det kan bli litt vanskelig å holde samtalen gående.
Noen tips?

Anonymous poster hash: 68cc6...84d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Hei :) Hvordan går det?" er jo ganske safe.

AnonymBruker
Skrevet

"Hei :) Hvordan går det?" er jo ganske safe.

Og veldig kjedelig. Det funker nå som hun vet at han er litt interessert, og alt funker egentlig når man er dame, men fortsatt kjedelig.

Anonymous poster hash: eaa02...7a0

Skrevet

Og veldig kjedelig. Det funker nå som hun vet at han er litt interessert, og alt funker egentlig når man er dame, men fortsatt kjedelig.

Anonymous poster hash: eaa02...7a0

Kjempekjedelig, men en enkel plass å begynne på. Bedre enn kun et enkelt 'Hei' i det minste.

Skrevet

Hehe registrerte meg der jeg også, for å se om jeg ikke kunne finne meg noen venner/chattevenner. Fant jo noen hyggelige mennesker men mista raskt lysten til å henge der etter de sletta profilbildet mitt fordi jeg hadde på meg helt vanlige briller (som på bildet jeg har her).

Noe så useriøst :3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns også "Hei, hvordan går det? :)" blir litt kjedelig.

Hehe registrerte meg der jeg også, for å se om jeg ikke kunne finne meg noen venner/chattevenner. Fant jo noen hyggelige mennesker men mista raskt lysten til å henge der etter de sletta profilbildet mitt fordi jeg hadde på meg helt vanlige briller (som på bildet jeg har her).

Noe så useriøst :3

Hehe, leste du ikke reglene for profilbilde? ;) Syns det stod ganske klart å tydelig hva som var lov og ikke.

TS

Skrevet

Jeg syns også "Hei, hvordan går det? :)" blir litt kjedelig.

Hehe, leste du ikke reglene for profilbilde? ;) Syns det stod ganske klart å tydelig hva som var lov og ikke.

TS

Det står solbriller er forbudt :P Men brillene mine er ikke solbriller lol. Er jo haugevis med damer på sukker.no som har profilbilder med et par briller på, er bare å ta et kjapt søk det :)

Skrevet

Det står solbriller er forbudt :P Men brillene mine er ikke solbriller lol. Er jo haugevis med damer på sukker.no som har profilbilder med et par briller på, er bare å ta et kjapt søk det :)

Nei, er jo ikke solbriller. Men briller som skjuler ansiktet mer enn nødvendig :P

Skrevet

Nei, er jo ikke solbriller. Men briller som skjuler ansiktet mer enn nødvendig :P

Hehe du har vel rett ! Sikkert bare jeg som er litt vrang og trassig :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...