Rootz Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 Jeg utfordrer deg Kvinneguiden! til å gi meg den mest overvektige, Den mest pre-judmentale og Mest agresive Femenisten Du har å tilby som står klar bak porten deres. Jeg har alerede tatt med meg skjold og sverd er nå mentalt forberedet. Her er ett bilde av ho:
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #4 Skrevet 2. januar 2014 Litt vanskelig å forstå startinnlegget. Korrektur, noen? Anonymous poster hash: c633e...930
QueenOfTheSidewalk Skrevet 2. januar 2014 #5 Skrevet 2. januar 2014 (endret) Wubwub er tilbake Ts, kan du ikke finne henne selv? Tror ikke hun kommer inn i tråden. Endret 2. januar 2014 av Evilposelos
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #6 Skrevet 2. januar 2014 Wubwub er tilbake Hvem er Wubwub? Anonymous poster hash: c633e...930
WubWub Skrevet 2. januar 2014 #7 Skrevet 2. januar 2014 Wubwub er tilbake Wubwub back in da house ! ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓ PARTY TIME Hehe men neida fra spøk til revolver, så fantastisk gøy det var at noen husket meg etter et ganske langt opphold Jeg som bare en grå liten mus 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå