AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 Fortell om morsomme ting du har gjort mens du var singel! Her er min : Det var på en danseklubb i byen Barcelona, jeg var temmelig full. Jeg begynte plutselig å beføle en pen jente bakfra. Da holdt vi på sånn intill hun fikk meg til å følge etter henne på toalettet. Dere vet hva som skjedde da... Vel en blowjob senere finner jeg plutselig ut at det var en mann, en såkalt tranny som går med dameklær. Det å være full og få masse lysshow på et dansegulv kan nok gjemme en del, men herregud tenkte jeg der og da! Har ikke turt å fortelle noen, ettersom jeg er hetero. Og det verste var det var en av de beste bj's jeg noen gang har fått, som jeg nøt skikkelig mens jeg var uvitende...Anonymous poster hash: 57235...f2b
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #2 Skrevet 2. januar 2014 Ingen?Anonymous poster hash: 57235...f2b 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #3 Skrevet 2. januar 2014 Min verste historie som singel.... Eeeh, har dessverre ingen Bare utallige "dobbel dater" der det andre paret sitter å råkliner, mens jeg og min blind date sitter der i stillhet... kleint Anonymous poster hash: 4fb1d...c5c
Gjest Cartman Skrevet 2. januar 2014 #4 Skrevet 2. januar 2014 Haha dette er grunnen til at jeg er på KG. Er stort sett på hfboards, men slike historier er bare for bra Kul historie! Har ingen veldig bra dessverre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå