Gå til innhold

Eames

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare jeg som begynner å bli vanvittig lei av disse stolene? De er jo over alt.

Anonymous poster hash: d3e56...691
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

dar-stolen, både i svart og hvitt.

Anonymous poster hash: d3e56...691
AnonymBruker
Skrevet

Nja.... Mange av stolene jeg ser er kopier. Mange sier at de har Eames-stoler selv om det er kopier. DET er jeg mer lei av. Enten får man ha originalen, eller så får man akseptere at man har en kopi og ikke kalle den noe den ikke er. Det er som om jeg skulle sagt at jeg hadde en Bang & Olufsen-tv, når jeg i virkeligheten har en fra... Phillips eller noe. Det fungerer ikke.

Anonymous poster hash: f1e6a...c9f
Skrevet

Det er som om jeg skulle sagt at jeg hadde en Bang & Olufsen-tv, når jeg i virkeligheten har en fra... Phillips eller noe. Det fungerer ikke.

Men det er jo Samsung som lager skjermen og styringselektronikken i B&O sine tver....

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du skjønte hva jeg mente. :)

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri likt de stolene, og liker de enda mindre nå som de er å se på absolutt "alle" interiørblogger i tillegg.

Anonymous poster hash: 09f40...018
AnonymBruker
Skrevet

Megastygg.

Anonymous poster hash: 19213...a1a
AnonymBruker
Skrevet

Dar bryr jeg meg ikke om, men jeg har Eames Eiffel stolene. Ser dem virkelig overalt etter jeg har kjøpt dem. Det er slittsomt. (De jeg har hjemme har jeg ikke noe imot :))

Anonymous poster hash: bc2ee...e0a
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser også Ikea over alt. I de fleste filmene og spesielt tv serier (utenlandske også). Du legger merke til dem fordi du vet at det er designermøbel. Sikkert mange som kan lite om interiør merker ikke sånne detaljer.

Anonymous poster hash: bc2ee...e0a
Skrevet

Har aldri vert noen fan av DAR stolene, men liker mye av Eames, så mye at jeg har to slike på kontoret:

Eames_Office_Chair_EOC-CM_.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...