Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av alle internet sider. Er nokk Kvinnguiden som det mest hostile net-område jeg har sett.

ett forum som lå hjemt bak ett harmløst kvinnfolk magasin. Hvor jeg forventa roser og dildoer, Var det drager og armerte riddere i full krig og klar til å drepe det første offeret som viste ett snev av svakhet. Snakk gjerne om følsene dine, om du har gjort klart begravelses-sermonien og skrevet ned testamentet.

Glem ikke Sverdet og Sholdet ditt.

Med dette vill du vertfall være forberet.

lykke til og ha det gøy og Godt Nytt år til alle kvinnfolka mine på forumet.

Det er ikke dritt dere får gjort nå, så bare sitt tilbake å aksepter ditt Nye herm.

Dere er så let eid ;)

post-63974-0-24204400-1388626192_thumb.j

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av alle internet sider. Er nokk Kvinnguiden som det mest hostile net-område jeg har sett.

ett forum som lå hjemt bak ett harmløst kvinnfolk magasin. Hvor jeg forventa roser og dildoer, Var det drager og armerte riddere i full krig og klar til å drepe det første offeret som viste ett snev av svakhet. Snakk gjerne om følsene dine, om du har gjort klart begravelses-sermonien og skrevet ned testamentet.

Glem ikke Sverdet og Sholdet ditt.

Med dette vill du vertfall være forberet.

lykke til og ha det gøy og Godt Nytt år til alle kvinnfolka mine på forumet.

Det er ikke dritt dere får gjort nå, så bare sitt tilbake å aksepter ditt Nye herm.

Dere er så let eid ;)

Når jeg leser HI så tenker jeg på hvor mange dysleksikere det vanker på kvinneguiden.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...