Gå til innhold

Daten har ikke ringt etter tre dager. Hva nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Har ikke hørt fra daten min etter tre dager. Bør jeg bekymre meg?

Vi hadde det veldig hyggelig på date, og han sa han skulle ringe meg.

Anonymous poster hash: 0c294...1e0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper han ikke er interessert når det har gått så lang tid. Men du kan jo forsøke å ringe han da......

• Liker 3
Gjest Chloe87
Skrevet

Vel, det er jo litt rart at han enda ikke har tatt kontakt. Gi det to dager til, hvis du ikke hører fra han da så glem han. Han sa jo selv at HAN skal ringe så da burde du ikke ta kontakt før han eventuelt gjør det.

AnonymBruker
Skrevet

Nei trenger ikke å bety at han ikke er interessert. Kanskje han bare har hatt det travelt? Eller tar det når helgen kommer. Når jeg begynte å date min kjæreste kunne det gå en uke uten han tok kontakt. Mens jeg satt og ventet og var helt sikker på at han ikke var interessert lenger. Men han er veldig spontan og tar ting litt på sparket ;)

Anonymous poster hash: a588f...fa0

AnonymBruker
Skrevet

Ok, hvor mange dager skal jeg vente?

Skrevet

Ok, hvor mange dager skal jeg vente?

Hvorfor ikke bare sende en melding og si godt nyttår? Svarer han ikke, vet du ihvertfall sikkert at det ikke blir noe med han.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du hvor mange dager skal du vente? Er jo bare å vente å se om han tar kontakt. Hører du ikke noe fra han er han ikke interessert. Forstår at du synes tre dager sikkert virker som en evighet. Men det er tross alt ikke så lenge.

Skrevet

Vel, det er jo litt rart at han enda ikke har tatt kontakt. Gi det to dager til, hvis du ikke hører fra han da så glem han. Han sa jo selv at HAN skal ringe så da burde du ikke ta kontakt før han eventuelt gjør det.

+1 på dette. Noen følger fortsatt "the three day rule" der man ikke skal ta kontakt for tidlig. Men når en uke totalt er gått, kan du avskrive ham som uinteressert.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke bare sende en melding og si godt nyttår? Svarer han ikke, vet du ihvertfall sikkert at det ikke blir noe med han.

Jeg ville ikke sendt melding. Er han interessert tar han kontakt.

• Liker 1
Gjest Gjest_Snerk
Skrevet

The waiting game is the hardest part..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han skulle følge den teite "tredagersregelen", er tre dager torsdag eller fredag?

Vi var på date på mandag.

Skrevet

Hvis dere er over 30, så driter dere i slike umodne regler.

Siden han sa at han skulle ta kontakt så hadde jeg ventet litt til, det kan hende han er opptatt eller tror han selv MÅ vente så og så lenge...

Etter det hadde jeg selv sendt en hyggelig melding, og hører du ikke noe da, så vet du hvor landet ligger...

Men alt avhenger også av hvor godt dere har blitt kjent til nå. Jeg går med rådene her ut fra at dere har snakket litt og vært på en enkelt date.

• Liker 2
Skrevet

Ikke spekuler for mye nå unge damer.. Kanskje han prøver å være litt "hard to get" eller at han rett og slett har hatt litt andre ting å tenke på nå som det har vært nyttårsaften og hele pakka.. Han ringer nok :-) Og hvis ikke, så får du gå ut å date en enda bedre fyr, right?

Skrevet

3 dagers regel?? Hvis jeg hadde hatt en hyggelig date hadde jeg skrevet en melding dagen etterpå og takket for en hyggelig kveld. Hadde jeg ikke fått svar hadde jeg blåst i hele fyren. Hvorfor skal man vente 3 dager med å ta kontakt hvis man er interessert?

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

3 dagers regel?? Hvis jeg hadde hatt en hyggelig date hadde jeg skrevet en melding dagen etterpå og takket for en hyggelig kveld. Hadde jeg ikke fått svar hadde jeg blåst i hele fyren. Hvorfor skal man vente 3 dager med å ta kontakt hvis man er interessert?

For å ikke virke desperat. Det kan være kostbart for mannen. Dessverre.

AnonymBruker
Skrevet

For å ikke virke desperat. Det kan være kostbart for mannen. Dessverre.

Kan være kostbart å virke uinteressert også.

Anonymous poster hash: 05539...256

Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
  • Liker 1
Skrevet

Kommer litt an på åssen tonen ligger/lå an ved veiskillet.

Dersom det var høyt press er det naturlig med noen kvaler... og da tar det gjerne lengre tid og litt gjennomtenking før man beveger seg utfor det neste steget. Som er den gruelige follow-up daten, ofte make or break it for den gjennomsnittlige borger.

Skrevet

Finnes gutter/menn som er usikre også altså, ikke kun kvinnfolk.

Så godt mulig han sitter og venter på at du tar kontakt like mye som du gjør?

• Liker 1
Skrevet

Hei.

Har ikke hørt fra daten min etter tre dager. Bør jeg bekymre meg?

Vi hadde det veldig hyggelig på date, og han sa han skulle ringe meg.

3 dager bare???

Gi ham tre dager til, har han ikke ringt da, så er han nok ikke interessert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...