AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #1 Skrevet 1. januar 2014 De siste ukene har huden min oppført seg veldig rart. Fått en del kviser på kinnene, litt i tinningene og haken/rundt munnen. Ikke sånn veldig mye, men de er store og røde.. I tillegg har huden min fått en veldig ujevn farge, har slitt med at jeg er rød i kinnene og huden er veldig ujevn og ser rett og slett ikke bra ut! Har alltid hatt ganske så fin hud, og har heller ikke brukt noen nye produkter i det siste, så tror ikke det er noe jeg reagerer på, siden jeg ikke har kjøpt ny sminke/kremer den siste måneden.. Har aldri gjort noe spesielt med huden min, har bare brukt et par simple servietter og fuktighetskrem. Nå har jeg gått til anskaffelse av BurtBees ansiktsrens, dagkrem og nattkrem (kjøpte disse siden de skulle ha veldig naturlige ingredienser, og vil ikke plage huden min når den er i det humøret.) Kjøpte også en Biotherm toner. Har ikke brukt dette mer enn et par dager nå, håper det hjelper.. Og siden huden min ser helt grusom ut, så har jeg begynt å bruke mer ansiktssminke. Det ser heller ikke særlig bra ut. Blir kakete og stygt, samtidig som porene blir større og hele ansiktet ser skittent og fælt ut. Noen som har noen tips?? Jeg er 19 år forresten. Anonymous poster hash: 230ac...247
Birri Skrevet 2. januar 2014 #2 Skrevet 2. januar 2014 Hei! Det kan være hormonelle årsaker til at huden oppfører seg som den gjør. Jeg ville prøvd med burt bees og gitt det ett par uker. Om det forverres eller vedvarer ville jeg gått til Hudlege og ikke Hudpleie! Har brukt titusener av kroner hos hudpleiere uten spesielt gode resultater og anbefaler absolutt lege. Bruk mineralbasert sminke og for Guds skyld, ikke klem på kvisene ( slitt med plagsomme arr pga dette selv). Håper det ordner seg!
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #3 Skrevet 2. januar 2014 Det har jo vært jul og du har antakelig spist annerledes enn du pleier. Kosthold kan ha mye å si. Anonymous poster hash: 7b1b4...0b8
Mariell007 Skrevet 2. januar 2014 #4 Skrevet 2. januar 2014 du burde rense huden hver morgen og kveld, og du burde bruke en fuktighetskrem for fet hud og du burde kjøpe Basiron på apoteket, den tørker ut kvisene veldig bra.
Birri Skrevet 2. januar 2014 #5 Skrevet 2. januar 2014 Basiron kan i følge de utallige hudpleiere jeg har gått til, ødelegge huden i senere tid og anbefales vist ikke!? Epiduo eller financea eventuelt et alternativ? Brukte basiron selv i mange år men har merket at dette kan gi arr.
muffin26 Skrevet 2. januar 2014 #6 Skrevet 2. januar 2014 (endret) Hvorfor annbefaler alle den jævla basiron. Jeg fIkk heftige reaksjoner med eksem og annsiktet mitt hovnet opp,den er i hvertfall ikke for sensetiv hud. Endret 2. januar 2014 av muffin26
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #7 Skrevet 2. januar 2014 Tusen takk for svar. Får håpe det blir bedre snart.. Kan jo være årsak at det er noe mat, har kanskje spist litt ekstra med sukker og fett i jula. Men det har vart en stund, før jul også. Og noen av kvisene er skikkelig vonde, og samlet to-tre nærme hverandre.. rart at huden har blitt så ujevn også.. håper det bare er et utbrudd og at det forsvinner snart.. Den basiron? Er det noe man smører direkte på? Anonymous poster hash: 230ac...247
Jade Skrevet 3. januar 2014 #8 Skrevet 3. januar 2014 Jeg ser det på huden at jeg har spist litt for mye junk :/
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #9 Skrevet 7. januar 2014 Dette er helt supert, har brukt de renseproduketene jeg nevnte i hovudinnlegget 1,5 uke nå, og har ingen tegn til nye kviser! De gamle holder også på å forsvinne! Har ikke endret kosthold eller sminkeprodukter, så jeg er overbevist om at dette har fungert for huden min! Mulig det har vært sminke igjen på huden min om kvelden før, og at jeg ikke fikk fjerna alt så det tetta seg? Er veldig happy nå! Vurderer også å kjøpe en Clarisonic, fått dilla på å styre med huden min nå! Anonymous poster hash: 230ac...247
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #10 Skrevet 7. januar 2014 Vurderer også å kjøpe en Clarisonic, fått dilla på å styre med huden min nå! Anonymous poster hash: 230ac...247 Anbefaler deg å være forsiktig, for mye dilling så plutselig sitter du der med grusom hud igjen. Anonymous poster hash: 03575...a20 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå