AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #1 Skrevet 1. januar 2014 Jeg er i et nyetablert samboerskap, men kjenner at sjalusien overskygger mer og mer. Det er eksen til kjæresten, jeg tror ikke at han har kontakt med henne, men hun fremstår så perfekt inne på fb, min kommende svigermor skryter å sender henne hjerter under hvert bilde hun legger ut av seg. Kan ikke si at jeg føler meg så mye bedre av det, ettersom "svigermor" aldri kommentere bildene mine. Kjenner at jeg bare blir så utrolig usikker på om jeg skal satse videre med han, eller om jeg skal trekke meg unna. Jeg har fått med meg at dette var den store kjærligheten for min kjæreste, noe som også gjør meg usikker på om han egentlig elsker meg😟 Tror jeg trenger noen gode råd fra dere😖Anonymous poster hash: d3f8f...5a4
tore55 Skrevet 1. januar 2014 #2 Skrevet 1. januar 2014 synes det kommer an på hvordan din kjæreste støtter deg. om han ikke gjør det så skjønner jeg det er tung. si det til han
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #3 Skrevet 1. januar 2014 Hvor lenge har dere vært sammen? Jeg har vært i nesten samme situasjon. Hele svigerfamilien min er venn med eksen hans på facebook, kommenterer bilder og skriver til henne. Hun bor i et annet land så de treffes ikke. Av 4 foreldre/steforeldre og 5 søsken, tanter, onkler og søskenbarn er det bare svigerbroren min som har lagt meg til som venn. Eksen hans er venn med nesten alle sammen. Hun kommenterer også på deres bilder. Vi møtte hverandre et par måneder etter de gikk fra hverandre og jeg har også fått kommentarer på at det var veldig raskt og at han umulig kan ha kommet over henne på den korte tida, selv om det var han som dumpet henne. Jeg tok det opp med kjæresten min og sa jeg syns det var litt sårt. Han ble veldig lei seg og sa han forsto meg, men det er jo ikke så mye han kan gjøre. Etter å ha vært sammen i 4 år nå så har det blitt MYE bedre. Jeg er fremdeles ikke venner med familien hans på fb, men jeg har fått et veldig godt forhold til noen av dem. Det stikker litt når de begynner å snakke om henne mens jeg er der eller når jeg ser kommentarer, men jeg prøver å tenke at selv om de har henne i livet sitt så betyr ikke det at det ikke er plass til meg også. Vil råde deg til å late som ingenting. Du kan godt prate med kjæresten din om det, men ikke vær sint og kjeftete for det er jo ikke noe han kan hjelpe for. Anonymous poster hash: c06c8...981
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #4 Skrevet 2. januar 2014 Vi har vært sammen i 1 år nå, men jeg er så usikker på hvordan samboerforholdet blir,ettersom jeg er så redd for å bli forlatt. Jeg vil prøve å ikke gjøre samme feil denne gangen som sist gang. For jeg gikk så langt at jeg ødela ekteskapet mitt, pga at jeg ikke trodde at han elsket meg. Må vel si at det var et feiltrinn Derfor ønsker jeg at dette forholdet skal fungere. Kanskje jeg skal gjøre som deg, å late som ingentingog ta tida til hjelp, og håpe på at det blir bedreTusen takk for at du delte din erfaring med megAnonymous poster hash: d3f8f...5a4
Cascade Skrevet 2. januar 2014 #5 Skrevet 2. januar 2014 Kutt ut FB og få et bedre liv.... Etterhvert er der mange med problemer relatert til FB, ikke nok oppmerksomhet, vil ha flere gratulasjoner på bursdagen, andre har flere likes, er der ikke noen her der kan se hvor det bærer hen? Vær deg selv, ikke bli noe du ikke er, da kommer du i vanskeligheter du ikke kan rote deg ut av igjen. Et godt forhold tar tid, lang tid....
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #6 Skrevet 3. januar 2014 Må vel si meg enig om at fb er med å ødelegger for det virkelige liv. Er jo bare til å gjøre slike som meg mer usikre på seg selv Anonymous poster hash: d3f8f...5a4
Mariell007 Skrevet 3. januar 2014 #7 Skrevet 3. januar 2014 Jeg er i et nyetablert samboerskap, men kjenner at sjalusien overskygger mer og mer. Det er eksen til kjæresten, jeg tror ikke at han har kontakt med henne, men hun fremstår så perfekt inne på fb, min kommende svigermor skryter å sender henne hjerter under hvert bilde hun legger ut av seg. Kan ikke si at jeg føler meg så mye bedre av det, ettersom "svigermor" aldri kommentere bildene mine. Kjenner at jeg bare blir så utrolig usikker på om jeg skal satse videre med han, eller om jeg skal trekke meg unna. Jeg har fått med meg at dette var den store kjærligheten for min kjæreste, noe som også gjør meg usikker på om han egentlig elsker meg Tror jeg trenger noen gode råd fra dereAnonymous poster hash: d3f8f...5a4 Hvis det er oppmerksomheten eksen hans får på facebook, så får du begynne å skryte litt der du og. Legg ut bilder av at du er ute å jogger, at du har laget en nydelig 3-retters til kjæresten din, dra til frisøren og legg ut bilde av det nye flotte håret ditt, du skjønner greia :-) Be de "svigers" på en deilig middag og vær så hyggelig du bare klarer, vinn de over på din side. Kjæresten din har valgt å være med DEG, og han elsker deg nok. Er ikke vits i å gå ut skremt fra et forhold i "tilfelle eksen hans blir bedre likt", ikkesant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå