Gå til innhold

Kan dere ikke gjøre noe med all denne trollingen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er flere brukere (minst 2) som skriver flere tråder og alle trådene har visse detaljer som et fellestrekk. Brukerne skriver og skriver og later som om de er mann kvinne osv. Sånt er ufattelig kjedelig fordi det ødelegger all troverdighet for andre på forumet.

Er det ingenting KG kan gjøre med det?

Anonymous poster hash: 35a73...351
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan vet du at de troller? Kanskje du troller med dette innlegget?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du at de troller? Kanskje du troller med dette innlegget?

Det er enkelt å se når temaet, historie og detaljer er så likt. Dessuten begynner trådstarter alltid å avsløre seg i svarene under når han/hun blir irritert.

Gjest HappyWaffle
Skrevet

hehe, kanskje du har svar på hvordan man skal få slutt på det å? de kan jo bare lage nye brukere hele tiden (som mange gjør) å skrive det samme innlegget om igjen og om igjen... (som mange gjør)

AnonymBruker
Skrevet

hehe, kanskje du har svar på hvordan man skal få slutt på det å? de kan jo bare lage nye brukere hele tiden (som mange gjør) å skrive det samme innlegget om igjen og om igjen... (som mange gjør)

Hadde jeg hatt et svar hadde jeg ikke tatt opp temaet. Og nå i desember har denne trollingen vært helt ekstrem til tider.

Gjest HappyWaffle
Skrevet

Hadde jeg hatt et svar hadde jeg ikke tatt opp temaet. Og nå i desember har denne trollingen vært helt ekstrem til tider.

folk kjeder seg. å andre lar seg provosere. kanskje trollingen hadde tatt slutt om alle hadde sluttet å bry seg?

AnonymBruker
Skrevet

folk kjeder seg. å andre lar seg provosere. kanskje trollingen hadde tatt slutt om alle hadde sluttet å bry seg?

Kanskje, men det er så mange som går rett på historiene til de brukerne at det gjør vondt å se på.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...