Gå til innhold

Jan svarer alltid, men ikke denne gangen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en mld fra en gutt jeg har snakket en del med hvor han skrev at det hadde vært veldig koselig om vi kunne ha møttes snart. "Vi må finne en dag som passer for oss begge veldig snart", avsluttet han mld med. Jeg svarte at det måtte vi klare å få til og at vi kunne finne en dag på nyåret når vi begge er tilbake i byen.

Sendte han en nyttårs mld i går hvor jeg skrev "godt nytt år, kos deg masse i kveld, så sees vi på nyåret!:)" men han har ikke svart meg... Jeg begynner å lure på hvorfor? Han har vært litt på meg og jeg har vært på han og vi har en veldig god tone, men treffes sjeldent pga studiene og at livene våre generelt er fullt opp med så mane andre ting at det er vanskelig å finne en dag til å møtes som passer for begge.

Men når han ikle svarer så blir jeg lei meg, han pleier alltid å svare selvom han ofte svarer seint og er helt elendig på å ha med mobile . Vennene hans sier det samme.

Hva tror dere kan er grunnen til at han ikke svarer??

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han var sikkert full (eller på fest og veldig sosial) slik at det ikke passet å svare akkurat da.

Og nå er det kanskje litt rart å svare på en nyttårsmelding. Meldingen du sendte var jo bare som en "godt nytt år"-melding.

Anonymous poster hash: cd992...c11
AnonymBruker
Skrevet

Dumme, slemme Jan!

Anonymous poster hash: 49bff...e20
  • Liker 6
Skrevet

Jeg synes ikke det er rattet svare på en nyttårsmld. Hvis han ikke så den i går, kunne han jo ha skrevet en mld til meg når han våknet i dag og sagt at han ikke hadde sett mld før nå blablabla.

TS

Skrevet

Skal ikke legge skylden på en stakkars Jan, for han heter ikke det;)

TS

Skrevet

Det skulle btw stå HAN svarer alltid, ikke jan... Ops

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Skal ikke legge skylden på en stakkars Jan, for han heter ikke det;)

TS

Vet, men klarte ikke dy meg.

Anonymous poster hash: 49bff...e20

• Liker 1
Skrevet

Han har enda ikke sendt mld... Ååårrrr! Blir gal her! Help me please?

Skrevet

Hvem er Jan?

Skrevet

Skulle stå HAN, ikke Jan! Hehe, gikk litt fort i svingene her;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...