AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #1 Skrevet 1. januar 2014 Slik ble min nyttåraften iår. :'( Som lyn fra klar himmel smalt det i skallen min, og min drømmemann som jeg elsker og vil alt godt sier det er slutt. Har ikke gjort annet idag enn å hylskrike og aner ikke hvordan dette vil ende. For før vi forlot hverandre sier han at dette kunne ordne seg, og han trenger noen dager til å tenke igjennom ting. Har skjønt han ikke har hatt det helt supert, men at vi to. Vi to som kan snakke sammen om alt og egentlig har det bra sammen skulle komme til dette punktet. Det skjønte jeg virkelig ikke. Vi er begge voksne og vært sammen noen år, men vi har vel egentlig ikke kranglet tidligere. Snakket ut og diskutert om nor plaget oss, og rensket luften slik. Hvorfor skjedde dette? Hvorfor innser han ikke at vi klarer lett å komme over denne lille humpen her? Kanskje han gjør det.. Kanskje ikke! Tankene mine er på overload og hjertet mitt er totalsmadret. Gråt meg gjennom flyplassen idag, og hele flyturen hjem. Vi bor sammen, men skulle ha noen dager hver for oss. Planlagt en stund tilbake av ulike årsaker som at jeg må jobbe og må hjem osv osv. Vil ikke miste han, tanken er så kvalmende grusom at jeg ser ingen fremtid uten han. Har aldri elsket noen slik, og sett en fremtid med barn ol med noen. Trudde vi var sterke sammen, og kan ikke si jeg helt forstår hva som foregår. Han sier han elsker meg og vil være sammen med meg, men vet ikke hvordan det skal bli bedre. Har forklart hva som må til, men han er så nede at det er vel vanskelig å se det nå.. Sitter her mutters alene og får vite vi får snakke mer sammen senere, dette ordner seg sikkert. Men er dette noe han sier fordi han ser jeg reagerer med slik sorg eller hva? Håper det ikke er slik at han tenker det er lettere å gjøre det slutt når vi ikke lengre er face to face. :s Huff kan han ikke se hvor bra vi egentlig har det sammen og at dette bare er en liten krangel. Vår første kjipe krangel? Jeg elsker han uansett og vil ikke miste han, men om jeg nå gjør det. Så ønsker jeg kun den mannen alt godt, enten med eller uten meg. Anonymous poster hash: 832ee...52e 1
globalagogo Skrevet 1. januar 2014 #2 Skrevet 1. januar 2014 Ønsker deg en god kveld og ville bare sende deg en klem:)/:( prøv å tenk på noe annet om du klarer!!! 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #3 Skrevet 1. januar 2014 Ønsker deg en god kveld og ville bare sende deg en klem:)/:( prøv å tenk på noe annet om du klarer!!! Tusen takk :DAnonymous poster hash: fb00b...254
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #4 Skrevet 1. januar 2014 Ts her. Hvordan får jeg slettet dette innlegget her?Anonymous poster hash: fb00b...254
Nyxe Skrevet 1. januar 2014 #5 Skrevet 1. januar 2014 Ts her. Hvordan får jeg slettet dette innlegget her?Anonymous poster hash: fb00b...254 Jeg vil tro du kontakter en moderator for å få det gjernet, men som sagt har du like mye rett til å lufte tanker og opprette et emne som den neste. Selv om andre reiser i fra samboeren og er trist så er det ikke det samme som du opplever. 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #6 Skrevet 1. januar 2014 Jeg vil tro du kontakter en moderator for å få det gjernet, men som sagt har du like mye rett til å lufte tanker og opprette et emne som den neste. Selv om andre reiser i fra samboeren og er trist så er det ikke det samme som du opplever. Takk for hjelpen. Har fått skrevet at jeg ønsket å få det slettet. :DAnonymous poster hash: fb00b...254
Adhara Skrevet 2. januar 2014 #7 Skrevet 2. januar 2014 Tråden er ryddet for spekulasjoner, avsporinger og svar til dette. Irrlys, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå