AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #1 Skrevet 1. januar 2014 Hei! Jeg er 19 og og tror jeg er forelsket i en 15 åring. Jeg er jente og han gutt... Vet han er under den seksuelle lavalder, så har aldri tort å gjort noe med han. Vi er kjempe gode venner, og jeg tror han liker meg. Men har aldri fortalt han at jeg liker han. Er jeg gal? Anonymous poster hash: 9b0ed...6c1
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2014 #2 Skrevet 1. januar 2014 Nei, men du skal holde deg unna til han er 16-år. 4
Gjest Trolletrine Skrevet 1. januar 2014 #3 Skrevet 1. januar 2014 Om du er gal vet du best selv, men sannsynligvis er du ikke det;-) Men som du selv vet, er han for ung, og et seksuelt forhold til han på dette tidspunkt, er faktisk straffbart. Og å bli en overgriper er vel ikke akkurat det du ser for deg, vil jeg tro. Glem gutten og se deg om etter en på din egen alder.
FalconPunch Skrevet 2. januar 2014 #4 Skrevet 2. januar 2014 (endret) . Endret 8. april 2018 av FalconPunch
flinkeceline Skrevet 2. januar 2014 #5 Skrevet 2. januar 2014 iom. at du er så ung og jente skal det gå bra, så lenge han er 16. den seksuelle lavalderen er utrettet stort sett for å skjerme ungfolk fra kyniske svineri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå