Gå til innhold

Reisetrille

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger anbefaling om en god reisetrille som må ha liggestilling, fire hjul og som ikke er for tung og stor.

Si gjerne hvilke du anbefaler og hvilke du absolutt ikke anbefaler - og hvorfor ;)

Anonymous poster hash: c1fce...36c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anbefaler babyjogger city mini på det sterkeste. Beste vogna jeg noen gang har hatt

Skrevet

Maclaren! Kjempe god trille, tak du kan bøye ned (vet ikke hvordan jeg skal forklare det), full liggestilling, regulerbare håndtak. Vi har brukt vår til lillegutt fra han var 4 mnd (raske turer på kjøpesenter osv) til han ble tre, hatt den med oss på alle ferier. Vi tenker å reise litt til våren og hadde nok brukt den til gutten vår da pg, men nå må lillemor bruke den :)

Skrevet

Slår et slag for McLaren jeg også. Den har helt flat liggestilling, og er enkel å slå sammen. Den er lett å bære og ikke så værst å trille selv på grusvei.

AnonymBruker
Skrevet

Ser fin ut, men vi hadde ikke tenkt oss noe særlig dyrere vogn enn 1500kr... Flere tips?

AnonymBruker
Skrevet

Njoy Bubble. Den er kjempegod, full liggestilling, lang, og kan brukes både fremovervendt og bakovervendt. Vi er veldig fornøyd med denne. Den er dyr, men vi kjøpte den på nettet fra Spania. Der har de den i mange farger også.

Anonymous poster hash: 944ac...b06

Skrevet (endret)

Jeg anbefaler babyjogger city mini på det sterkeste. Beste vogna jeg noen gang har hatt

Denne kjøpte jeg også før London-tur. Den er genial!! Kjempelett, god å håndtere, enkel å slå opp og sammen (kan gjøresmed en hånd). Har i tillegg sykt god solskjerm. Har blitt vogn nr 1 hjemme nå!

Endret av ablaze
  • Liker 2
Skrevet

Ser fin ut, men vi hadde ikke tenkt oss noe særlig dyrere vogn enn 1500kr... Flere tips?

Med mindre du kjøper brukt så tror jeg ikke du får en vogn med de kravene til 1500.

Vi har også city mini. Den er super.

Skrevet (endret)

Men den city minien, den får man ikke ligget med bena rett ut? Da blir jo barnet liggende med beina bøyd nedover og det ser jo ikke særlig behagelig ut...Nå som jenta vår er såpas stor, så blir McLaren litt for kort, men om hun legger seg sidelengs får hun beina i samme høyde som resten av kroppen fordi det er en liten justering ytterst på setet som kan stå rett ut, eller bøyes ned.

Endret av Sunshine
AnonymBruker
Skrevet

Hei:-)

Mulig dette ikke er det dere er ute etter men jeg kan anbefale Troller lieback std. Den koster rundt 750 tror jeg. Vi kjøpte den fordi den kan legges nesten hel flatt, har fire hjul og er lett å bære og å legge sammen. Vi har en annen vogn vi liker mye bedre, men den er altså ikke noe særlig å reise med. Den humper og rister og har dårlig demping, men er helt super synes vi:-) For den prisen kjøper vi bare en til hvis den går i stykker.. (så langt har den tålt fire flyturer og et uvisst antall mos-den-inn-i-bagasjerommet-turer.) Lykke til med kjøpet.

Anonymous poster hash: 5a267...861

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...