Gå til innhold

Vaske gulvet uten grønnsåpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle gjerne vasket gulvet i dag, men ingen butikker er åpne og jeg har ikke mer krystal grønnsåpe.

Er det noen som vet om en annen måte å vaske gulvet på? Har Jif, Klorin og Svint stålullsåpe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du eddik? Du kan vaske gulvet med en blanding av vann og eddik.

• Liker 1
Skrevet

Det er mange måter å vaske gulv på, men jeg tror jeg ville valgt Zalo (hvis du har det) fremfor noen av de tre andre.

:heks:

• Liker 1
Skrevet

Du trenger ikke såpe i det hele tatt med mindre det er vanskelige flekker som skal fjernes :)

• Liker 2
Skrevet

Takk for svar! Tror ikke jeg vil satse på eddik, innbiller meg at det ikke kommer til å lukte så friskt og rent etterpå.

Ja, har Zalo, og tror jeg prøver meg på å dryppe noen dråper i vannet. Er ikke mange flekker som skal fjernes, vasket det sist på søndag, men liker den friske lukten av rent hus.

AnonymBruker
Skrevet

Gulvet blir vel like rent uten grønnsåpe som med.(såvidt jeg har fått med meg egner grønnsåpe seg egentlig dårlig til rengjøring av gulv)

Her vasker jeg stort sett med mikrofiber og vann, evt med litt Ajax i vannet.

Eddik gir friskere lukt enn du forestiller deg.

Anonymous poster hash: 1c0b9...d39
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Tror ikke jeg vil satse på eddik, innbiller meg at det ikke kommer til å lukte så friskt og rent etterpå.

Ja, har Zalo, og tror jeg prøver meg på å dryppe noen dråper i vannet. Er ikke mange flekker som skal fjernes, vasket det sist på søndag, men liker den friske lukten av rent hus.

Zalo går fint, men eddikvann er mer effektivt. Er du redd for lukten kan du ha i litt sitron eller lime hvis du har det.

Anonymous poster hash: ea137...355

Gjest tuppesjura
Skrevet

Her vaskes det kun med fiber og kaldt vann. Enjo! Fungerer utmerket!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...