AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #1 Skrevet 1. januar 2014 Jeg er registrert på et relativt stort datingnettsted, og på slike sider er det jo alltids noen som dessverre leter etter sexpartnere til tross for at de selv er gifte. Jeg møtte for tre år siden en mann på et slikt nettsted, og endte opp med å ha sex med ham flere ganger. Han var/er gift. Etter hvert fikk han tydeligvis moralske kvaler, og gjorde det slutt. Jeg likte ikke dette, hadde fått følelser for drittsekken. Sendte en mail til kona med info om ham, kopi av alle mailer etc. Hørte ingenting mer. Så nå, to dager siden, fikk jeg en mail fra en ny bruker på dette nettstedet -og jeg er 100% sikker på at det er ham! Skriver omtrent ordrett det samme som han skrev til meg for tre år siden, eneste som er forandret er småting i profilen som at øynene nå er grønne og ikke grå som forrige gang, nå er han 194, og ikke 192, etc. etc. Det jeg lurer på er om jeg skal sende en anonym mail til kona hans, hvor jeg kopierer det han har skrevet i profilen sin, hva han skrev i meldingen til meg - og rett og slett oppfordrer henne til å maile med ham og avtale et møte -så vil hun få vite at det er ham om hun tviler. De er altså tydeligvis fremdeles gift(står gift som hans sivilstatus på nettstedet), så hun er av den tilgivende typen - det hjelper nok at han er rik. Men, om han bare fortsetter ? Har hun rett til å vite? Jeg aner jo ikke om de har endret til å ha et åpent forhold eller ikke, men det virker ikke slik utfra det han skriver i sin profil der bl.a. Han brukte forresten aldri prevensjon de gangene han hadde sex med meg, og fikk inntrykk av at det var slik han likte det - så hva om han en dag er uheldig og har sex med ei jente med kjønnssykdommer....Hva med kona? Anonymous poster hash: 34061...e7e
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2014 #2 Skrevet 1. januar 2014 Hva i helvete er det med alle de her menneskene som tenker på å legge seg opp i mye rart de ikke har noe med`? 6
Gjest Trolletrine Skrevet 1. januar 2014 #3 Skrevet 1. januar 2014 Enig,Gjest. Hvorfor trøblete til forholdet mellom disse to, TS? Du vet ingenting om hva slags ekteskap disse har, og ikke har du noe med det å gjøre, heller. La folk få leve livene sine som de vil, så gjør du med ditt liv som du vil.
loffen Skrevet 1. januar 2014 #4 Skrevet 1. januar 2014 Enig med Gjest! Herregud, hva er det for mentalitet!? Snakk om bitterfitte! Bare fordi han ikke ville ha deg lenger, for.. 3 år siden.. så skal du blande deg opp i livet til disse menneskene? Du kan da ikke være sikker på at det er samme mannen en gang på det nettstedet? Også skal du sende mail til kona hans igjen! Skjerp deg! 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #5 Skrevet 1. januar 2014 Så mye "herregud" det var her, da? Ingen som kan skjønne problemstillingen? Jeg tar meg friheten til å legge meg opp i livene til en gift person som vil være utro, jo. Anonymous poster hash: 1fdce...95c
Marie90 Skrevet 1. januar 2014 #6 Skrevet 1. januar 2014 Jeg ville latt det ligge. Ikke svar ham, dropp hele greia. Du sendte epost til kona forrige gang, hvilket allerede var å trå over en grense. La ekteskapet være, det er deres business. 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #7 Skrevet 1. januar 2014 Men hvorfor kontakter han deg igjen? Vet han at det er deg? Anonymous poster hash: 51e7a...2c5
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #8 Skrevet 1. januar 2014 Om du ga beskjed til kona en gang og hun tilga så kommer hun nok til å tilgi igjen, og da hadde jeg ikke tatt meg bryet med å informere. Hvis du lurer på om det er han ville jeg bare svar er det deg "Gunnar"? på mailen. Anonymous poster hash: f29d1...527
Druid Skrevet 1. januar 2014 #9 Skrevet 1. januar 2014 Så mye "herregud" det var her, da? Ingen som kan skjønne problemstillingen? Jeg tar meg friheten til å legge meg opp i livene til en gift person som vil være utro, jo. Anonymous poster hash: 1fdce...95c For det første VET du ikke om det er samm mann. For det andre vet du ikke om han er utro. Det kan godt hende han lever i åpent forhold.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #10 Skrevet 1. januar 2014 For øvrig syns jeg ikke du tråkket over en grense med å sende mail til henne første gangen, hadde selv satt umåtelig pris på å få beskjed om det var min mann det dreide seg om. Men jeg ville kastet ham på dør også da. Anonymous poster hash: f29d1...527
Gjest Trolletrine Skrevet 1. januar 2014 #11 Skrevet 1. januar 2014 Så mye "herregud" det var her, da? Ingen som kan skjønne problemstillingen? Jeg tar meg friheten til å legge meg opp i livene til en gift person som vil være utro, jo. Anonymous poster hash: 1fdce...95c Er ganske sikker på at jeg skjønner problemstillingen. Men TS har allerede gitt beskjed til mannens kone en gang, og konen har tydeligvis bestemt seg for å bli. Uten at vi eller TS vet hvorfor eller med hvilken betingelser. Hadde jeg vært konen til denne mannen hadde jeg følt det slitsomt hvis en av hans gamle ligg skulle holdt meg oppdatert på afferene hans hvis vi f.eks hadde valgt et åpent ekteskap. Så derfor mener jeg at man i det minste må respektere at dette paret har valgt sin løsning, og komme seg videre selv. Det er 3 år siden TS hadde seg med denne mannen. Er det ikke da på tide å komme seg videre? På meg fremstår TS som en forsmådd dame som vil kamuflere hevn bak en type "moralens vokter- rolle", og det er i så fall noe ingen av partene tjener noe på.
Betty Blue Skrevet 2. januar 2014 #12 Skrevet 2. januar 2014 Sende mail til kona? Hvorfor det? Du vet ingenting om deres relasjon, og hva annet enn å såre henne får du ut av det? Nobelt er det ikke... Hadde dere to kvinner kjent hverandre så hadde det vært en ting, men dette er ikke din business. 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #13 Skrevet 2. januar 2014 Enig med de andre. Du har allerede tatt din hevn ved å avsløre han. Hans kone har til gjengjeld tatt sitt valg og det får du bare respektere, å ta kontakt igjen tre år senere, er rett og slett trakassering og en indikasjon på at du er ikke helt stabil.. Anonymous poster hash: 1694b...161
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå