Gå til innhold

Tori Spelling, synes synd på henne jeg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som tror på påstandene? Jeg vet ikke, høres spesielt ut. De har 4 barn under 8 år sammen, og skjønner godt det er travelt. Han trenger ikke flørte med andre damer for det, og denne damen sa de hadde lite sex?? Ok, da var det greit for henne og forføre han?? Dumme nek, og dum mann som ikke snakker med kona før han tabber seg ut.

Anonymous poster hash: 785e4...bf6
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sånn er jo alle menn da.. Vil tro det er enda verre hvis man er kjendis, sikkert mange tilbud om sex. Og menn tar jo alt.

Anonymous poster hash: db830...7a0
Gjest Passing by
Skrevet

Hvem var det som sa at de hadde lite sex? Ektemannen som var ute etter å få seg et nummer? Og det tror hun selvsagt på, kan hende det er riktig men hvor mange er det ikke som prøver å rettferdiggjøre utroskapen sin ved å si at kona ikke vil ha sex. Dette paret er et Hollywoodkonsept, med eget realityshow og når leste vi sist om at et sånt forhold varte livet ut?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sånn er jo alle menn da.. Vil tro det er enda verre hvis man er kjendis, sikkert mange tilbud om sex. Og menn tar jo alt.

Anonymous poster hash: db830...7a0

Nei. Bare nei.

Anonymous poster hash: da315...208

• Liker 2
Skrevet

hva har jeg gått glipp av nå?

Gjest Passing by
Skrevet

Du har ikke gått glipp av noe, jeg har kun fått med meg glimt av noen realitygreier og legger sammen 2+2 og trekker fra noe og setter inn en x og finner at y er noe bloody hollywoodstyr og at jeg er kjempetakknemlig for å være en helt ordinær kvinne som ingen paparazzier jakter på.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...