Gå til innhold

Endre flybillett med norwegian? Mulig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har flybillett til Budapest nå på fredag, men ønsker å bytte til et par dager senere, er dette mulig uten at jeg må kjøpe ny billett? I såfall hvordan gjør jeg det?Jeg har kjøpt billetten med Low-flex hvis det har noe å si..

Anonymous poster hash: 8e46d...1a7
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

du kan endre om du går inn på "mine reiser". det er eit gebyr på endring av reise.

Skrevet

Jeg ringte kundeservice. Fikk beskjed om at så lenge jeg ringte innen 24 timer kunne de endre billetten uten gebyr :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ringte kundeservice. Fikk beskjed om at så lenge jeg ringte innen 24 timer kunne de endre billetten uten gebyr :)

Med billig-billett?

Da tror jeg du var heldig, for det har jeg aldri vært borti. Godt det er noen sånne også :)

Anonymous poster hash: 66ef2...733

Skrevet

Med billig-billett?

Da tror jeg du var heldig, for det har jeg aldri vært borti. Godt det er noen sånne også :)

Norwegians Flex-billetter kan endres uten kostnad inntil 30 minutter før avgang.

Skrevet

Med billig-billett?

Billig-billett ja :) Kanskje det har noe å si at det var reise innenlands?

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

billig-billett kan endras, men du må betale eit gebyr

AnonymBruker
Skrevet

Norwegians Flex-billetter kan endres uten kostnad inntil 30 minutter før avgang.

Ja, det vet jeg :)

Men tenkte på billigbillettene (husker ikke hva de heter)

Skrevet

Ja, det vet jeg :)

Men tenkte på billigbillettene (husker ikke hva de heter)

Low-fare heter de :) De går ikke å endre uten gebyr!

Skrevet

Low-fare heter de :) De går ikke å endre uten gebyr!

Jeg fikk de iallefall til når jeg ringte kundeservice. Som han sa; null problem fordi jeg ringte innen 24 timer etter bestillingen var gjort.. Var jeg bare heldig? Fikk refundert beløpet fra billettene jeg opprinnelig hadde bestilt og alt :)

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Ringte norwegian i dag. Det var fullt mulig å bytte med Low-fare, men det kostet meg i underkant av 1500 kr.

Anonymous poster hash: 8e46d...1a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...