AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #1 Skrevet 1. januar 2014 Hei, jeg har flybillett til Budapest nå på fredag, men ønsker å bytte til et par dager senere, er dette mulig uten at jeg må kjøpe ny billett? I såfall hvordan gjør jeg det?Jeg har kjøpt billetten med Low-flex hvis det har noe å si.. Anonymous poster hash: 8e46d...1a7
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 1. januar 2014 #2 Skrevet 1. januar 2014 du kan endre om du går inn på "mine reiser". det er eit gebyr på endring av reise.
_Aries Skrevet 2. januar 2014 #3 Skrevet 2. januar 2014 Jeg ringte kundeservice. Fikk beskjed om at så lenge jeg ringte innen 24 timer kunne de endre billetten uten gebyr
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #4 Skrevet 2. januar 2014 Jeg ringte kundeservice. Fikk beskjed om at så lenge jeg ringte innen 24 timer kunne de endre billetten uten gebyr Med billig-billett? Da tror jeg du var heldig, for det har jeg aldri vært borti. Godt det er noen sånne også Anonymous poster hash: 66ef2...733
Erazor Skrevet 2. januar 2014 #5 Skrevet 2. januar 2014 Med billig-billett? Da tror jeg du var heldig, for det har jeg aldri vært borti. Godt det er noen sånne også Anonymous poster hash: 66ef2...733 Norwegians Flex-billetter kan endres uten kostnad inntil 30 minutter før avgang.
_Aries Skrevet 2. januar 2014 #6 Skrevet 2. januar 2014 Med billig-billett? Da tror jeg du var heldig, for det har jeg aldri vært borti. Godt det er noen sånne også Anonymous poster hash: 66ef2...733 Billig-billett ja Kanskje det har noe å si at det var reise innenlands?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 2. januar 2014 #7 Skrevet 2. januar 2014 billig-billett kan endras, men du må betale eit gebyr
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #8 Skrevet 2. januar 2014 Norwegians Flex-billetter kan endres uten kostnad inntil 30 minutter før avgang. Ja, det vet jeg Men tenkte på billigbillettene (husker ikke hva de heter) Anonymous poster hash: 66ef2...733
Isolde Skrevet 2. januar 2014 #9 Skrevet 2. januar 2014 Ja, det vet jeg Men tenkte på billigbillettene (husker ikke hva de heter)Anonymous poster hash: 66ef2...733 Low-fare heter de De går ikke å endre uten gebyr!
_Aries Skrevet 2. januar 2014 #10 Skrevet 2. januar 2014 Low-fare heter de De går ikke å endre uten gebyr! Jeg fikk de iallefall til når jeg ringte kundeservice. Som han sa; null problem fordi jeg ringte innen 24 timer etter bestillingen var gjort.. Var jeg bare heldig? Fikk refundert beløpet fra billettene jeg opprinnelig hadde bestilt og alt
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #11 Skrevet 2. januar 2014 TS her. Ringte norwegian i dag. Det var fullt mulig å bytte med Low-fare, men det kostet meg i underkant av 1500 kr. Anonymous poster hash: 8e46d...1a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå