AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #1 Skrevet 1. januar 2014 Jeg er 37. Har barn fra tidligere forhold. Jeg har vært singel i 9 måneder. Men jeg har vært på dater, og har hatt en mann som jeg har datet fast i 3 måneder. Han begynner å vise en mer og mer useriøs side av seg. De to siste gangene har han bare kommet på besøk til meg, prøvd seg, og så havnet vi i sengen, og så har han gått igjen. Også skriver han videre til meg etterpå på smser. Han skriver veldig useriøst. Dette går utover min selvtillit. Jeg har opplevd å bli behandlet som "kun god nok til sex og hadet" før. Vil ikke ha den følelsen igjen. Jeg har begynt å skrive useriøst tilbake til den fyren, siden han skriver sånn til meg. Jeg har nok dårlig selvtillit som gjør dette. Men vet ikke helt hvordan jeg skal ta det nå. Har ikke så lyst å høre at jeg ikke er god nok til annet enn sex igjen... Så vet ikke om jeg skal bare kutte han ut, eller om jeg skal si at jeg er redd at han kun vil ha sex med meg til han, og heller tåle å høre støyten om han sier at det er det han kun vil ha. Jeg er mannelei for tiden. Føler nå at jeg har nesten mer enn nok med meg selv og barna. Ønsker å finne den store kjærligheten, men føler jeg trenger litt roen nå. Noen som har råd anngående denne situasjonen. Anonymous poster hash: ada95...5a3
Gjest Gresshoppesang Skrevet 1. januar 2014 #2 Skrevet 1. januar 2014 Ja. La 2014 bli et mannefritt år, der du konsentrerer deg om barna, venner og deg selv. 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #3 Skrevet 1. januar 2014 HATER menn. Hvorfor trenger de å leve egentlig???????? Anonymous poster hash: d7594...a90 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #4 Skrevet 1. januar 2014 At du gidder! Jeg gidder rett og slett ikke å drive med useriøse drittsekker, da er jeg heller alene. Anonymous poster hash: ed7d1...09c
makkapakka Skrevet 1. januar 2014 #5 Skrevet 1. januar 2014 enkelt å la mannfolk med dårlig oppførsel gå!
Gjest Kaffelattn Skrevet 1. januar 2014 #6 Skrevet 1. januar 2014 Bruk tiden med dine nære og deg selv. Hopp ikke inn i relasjoner. Ikke bra for barna. Vær et sporty forbilde for barna!
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #7 Skrevet 1. januar 2014 Etter bruddet med eksen kjørte jeg på... Fordi han forsvant jo rett i armene på en annen, og jeg ville også ha meg en mann, men alle er jo bare sexfokuserte, så ja ..jeg blir deppa av de..... og føler at det viktigste jeg har er barna , familie, venner og meg selv... Ikke mannfolk! hehe ... Oppgitt , og gjerne liten troende på kjærligheten i et forhold.... Anonymous poster hash: ada95...5a3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #8 Skrevet 1. januar 2014 Alle datene jeg har hatt , har fortalt om sine utroskap mot damene de fikk barn med.... Og de virker som noen svin hele gjengen, jeg er lei! Tror ikke på kjærligheten mellom mann og kvinne i min alder... De single menn er ledige av en grunn: de er noen tullinger.... Noen er gjerne mer normale, men de har jeg overhodet ikke dragning til.... og det er vondt å ikke føle... Nei gufs... Anonymous poster hash: ada95...5a3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #9 Skrevet 1. januar 2014 De single mennene er ofte single for en grunn... Damene vil ikke ha dem. Det er viktig for barna at mamma kan stå på egne ben etter en skilsmisse. Dropp menn en stund og lev et rolig liv alene. Da vil du få en ro i forhold til det å ha en mann og kanskje du lettere vil finne andre typer også enn de du har funnet hittil? Anonymous poster hash: ed7d1...09c
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #10 Skrevet 1. januar 2014 Alle datene jeg har hatt , har fortalt om sine utroskap mot damene de fikk barn med.... Og de virker som noen svin hele gjengen, jeg er lei! Tror ikke på kjærligheten mellom mann og kvinne i min alder... De single menn er ledige av en grunn: de er noen tullinger.... Noen er gjerne mer normale, men de har jeg overhodet ikke dragning til.... og det er vondt å ikke føle... Nei gufs... Anonymous poster hash: ada95...5a3 Alle datene jeg har hatt , har fortalt om sine utroskap mot damene de fikk barn med.... Og de virker som noen svin hele gjengen, jeg er lei! Tror ikke på kjærligheten mellom mann og kvinne i min alder... De single menn er ledige av en grunn: de er noen tullinger.... Noen er gjerne mer normale, men de har jeg overhodet ikke dragning til.... og det er vondt å ikke føle... Nei gufs... Anonymous poster hash: ada95...5a3 Anbefaler deg å holde deg unna menn, de er bare utro drittsekker hele gjengen. Æsj. Anonymous poster hash: ce12a...821
Gjest Cartman Skrevet 1. januar 2014 #11 Skrevet 1. januar 2014 HATER menn. Hvorfor trenger de å leve egentlig???????? Anonymous poster hash: d7594...a90 Jeg er gutt jeg ohhh Yeah så jeg får leve glad i deg og vennen
Gjest Cartman Skrevet 1. januar 2014 #12 Skrevet 1. januar 2014 At du gidder! Jeg gidder rett og slett ikke å drive med useriøse drittsekker, da er jeg heller alene. Anonymous poster hash: ed7d1...09c Men hva med de seriøse drittsekkene?
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #13 Skrevet 1. januar 2014 trådstarter: treffer bare drittsekker til menn! Eksen min , far til barna ringte meg nettopp å sa... ønsker deg godt nyttår og håper for all del at du finner deg en mann snart. Hyggelig fyr.... Han har ny dame, og så hensynsløs han er... lei! Anonymous poster hash: ada95...5a3
Betasuppe Skrevet 1. januar 2014 #14 Skrevet 1. januar 2014 Alle datene jeg har hatt , har fortalt om sine utroskap mot damene de fikk barn med.... Og de virker som noen svin hele gjengen, jeg er lei! Tror ikke på kjærligheten mellom mann og kvinne i min alder... De single menn er ledige av en grunn: de er noen tullinger.... Noen er gjerne mer normale, men de har jeg overhodet ikke dragning til.... og det er vondt å ikke føle... Nei gufs... Anonymous poster hash: ada95...5a3 Hva slags menn dater du egentlig? Hvor finner du dem? Hvem er så tilbakestående at man forteller om utroskapet sitt???
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #15 Skrevet 2. januar 2014 Men TS, du MÅ jo ikke hoppe til sengs med han, da? Anonymous poster hash: 4ec97...633 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå