Murf Skrevet 16. mai 2004 #1 Skrevet 16. mai 2004 Storveis dag! Hadde mine mistanker på forhånd, så da jeg traff jentene på Norrøna cafe så var jeg ikke overrasket! Men gledet meg, og gruet meg litt, siden jeg ikke visste hva som skjedde. Hater å ikke vite... første oppgave var på Karl Johan, AAAArgh! tenkte jeg. Karl Johan = Mareritt... men jeg skulle male sjarmerende monstre på tskjorter, og selge dem. Jentene hadde mest lyst på dem selv... så jeg fikk bare solgt en, og det var en svenske som ville ha en tskjorte med en kontrabass på. Videre dro vi til Sørkedalen for piknik og jeg fikk ri hest! Har jeg drømt om siden liten, men kjente aldri noen med hest. Litt mørbanka i baken idag, ja! Så tilbake til Oslo for en times massasje og aromaterapi på Grand. Luksus jeg aldri unner meg i hverdagen.. Deretter dro vi til forloveren min og lagde wok og koste oss utover kvelden. Vi skulle se video en av jentene hadde laget, men kassetten ville ikke opp eller ned, så det så mørkt ut. Rett før noen skulle gå, gikk det allikavel! Så vi så video der kjæresten min ble interjuvet om bryllupet vårt og forholdet oss imellom. Det kom svaralternativer jeg skulle gjette, før filmen gikk videre. Kun en feil! Ble rørt, jeg... da han sa at det han gledet seg mest til i bryllupet var kirka, og rett etter kirka da vi står og er "godt gift" og blir gratulert. Kjempekveld! Supre venninner! M
Gjest MrsL Skrevet 16. mai 2004 #4 Skrevet 16. mai 2004 Kjempeartig og kos at det ble vellykket for deg :-)
Murf Skrevet 17. mai 2004 Forfatter #6 Skrevet 17. mai 2004 Flaks at det ble igår, i natt ble jeg tilkalt som nattevakt... kjipern.fikk ti minutter å gjøre meg klar hjemme, så måtte jeg dra. M
Holly Hobbie Skrevet 18. mai 2004 #10 Skrevet 18. mai 2004 Kul den video-ideen! Skal huske paa den hvis jeg noen gang skal arrangere utdrikningslag! Hoertes ut som du hadde en fin dag - ikke helt ulik min!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå